Pladsanving :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Miia90

tpt skriver:

ja men du har nok tilmeld dig breve fra din kommune i din e boks deror får du brev der og ikke med posten kig i din ebokst uden tilmeld post

du havde ret. men kan stadigvæk ikk hvor stå det står som tilmeld når jeg aldrig har brugt min eboks. første gang idag jeg logger derind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

ønskebørn74

Miia90 skriver:

God aften piger.

Ja, var i mødregruppe idag vi sad og snakke om når de skulle i dp/ vs. jeg havde ikk fået svar, en sagde jeg skulle prøve og tjekke min eboks, der havde hun fået svar.

Da jeg kommer hjem tjekker jeg. Og sørme så, der var kommet nået. men svar fristen var udløbet.  hun havde fået plads 3.9-12. nu må jeg ned og melde en på ventelisten igen   ventelisten er min 3 mdr lang.  Det er måske held i uheld philippa skal have ordnet sine fingre og ene fod hun er født med fingre på begge hænder og den ene fod.

Troede fandme man fik der pr brev 

Mia

jeg forstår ikke hvad det er hun skal have ordnet søde??

Anmeld

26. juli 2012

Miia90

ønskebarn74 skriver:

jeg forstår ikke hvad det er hun skal have ordnet søde??

Hun er født med 6 fingre på begge hænder (voksede sammen) skal ind og have skildt dem ad og fjernet en fingre på  hver + en er født med en lille tå mere på venste fod de vil fjerne dem begge på samme fod, da de ligesom ikk hører til nogen steder. og måske i fremtiden ville begynde og stritte

Anmeld

26. juli 2012

sarahb

Jeg får en mail hvergang der er noget i min e boks, så måske du skulle tjekke om du har angivet forkert mail adresse. E boks får man vel kun når man har tilmeldt sig det

Anmeld

26. juli 2012

modesty

Det er meget mystisk - vi er to i min mødregruppe der har fået plads i samme institution på samme stue på samme tidspunkt. Jeg fik både mail og brev. Hun fik kun besked i e-boks.

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Øv hvor ærgeligt. Jeg fik det også på e-books.

Jeg tror egentlig også man har pligt til at tjekke sin e-books ligesom sin fysiske post.

Anmeld

26. juli 2012

klmf

Nøj, der fik du lige min puls til at stige faretruende! Vi går også og venter på svar... Der var dog intet i e-boksen. Kunne lige se det for  mig...

Men der var så ikke mindre end 15 ulæste breve - jeg får åbenbart kun mail, når min lønseddel lander der, breve fra bank, realkredit og pension ryger i hvert fald bare ind uden en lyd på mail. Så vi skal nok til at tjekke den som vi gør alm. mail og postkasse

Håber det løser sig for jer!

Anmeld

26. juli 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Miia90 skriver:

God aften piger.

Ja, var i mødregruppe idag vi sad og snakke om når de skulle i dp/ vs. jeg havde ikk fået svar, en sagde jeg skulle prøve og tjekke min eboks, der havde hun fået svar.

Da jeg kommer hjem tjekker jeg. Og sørme så, der var kommet nået. men svar fristen var udløbet.  hun havde fået plads 3.9-12. nu må jeg ned og melde en på ventelisten igen   ventelisten er min 3 mdr lang.  Det er måske held i uheld philippa skal have ordnet sine fingre og ene fod hun er født med fingre på begge hænder og den ene fod.

Troede fandme man fik der pr brev 

Mia

Ring derind og sig du ikk har læst den. Jeg har altid modtaget pr brev. Også i april hvor jeg fik plads i en børnehave til lillepigen. Og skal gerne indrømme jeg ALDRIG tjekker e-boks!!!

Anmeld

26. juli 2012

LLN

Miia90 skriver:

lige præcis. bruger ALDRIG min eboks :/ men måske man skulle til at gøre det for fremtiden

Du kan gå ind og lave så du får en mail eller sms når der er kommet nyt i din e-boks.

Anmeld

26. juli 2012

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Hun er født med 6 fingre på begge hænder (voksede sammen) skal ind og have skildt dem ad og fjernet en fingre på  hver + en er født med en lille tå mere på venste fod de vil fjerne dem begge på samme fod, da de ligesom ikk hører til nogen steder. og måske i fremtiden ville begynde og stritte

det er så utroligt hvad de kan idag.. var ikke klar over hun var født med det.. det er da helt suset henover hovedet på mig.. ønsker jer alt godt med indrebene!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.