har det skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Nu bliver det meget ca. tider du får 

Men ca. 8 timer med ureglmæssige veer, så gik vandet kl. 13 og jeg kom til tjek da hovedstillingen stadig var høj. Der var jeg så de 4 cm. åben. 

ca. kl 17 bidder veerne godt til og jeg er 6 cm.

Kl. 23 er jeg 10 cm og presser

23.27 er hun født 

oki... tak

nu må vi se hvad der sker... sidder og tænker om der er noget man kan gøre for at få mere gang i de veer der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

babypudder

det siges at sex kan hjælpe hvis kroppen først selv er i gang med at starte noget, det er noget med at der er noget i sæden som kan hjælpe og påvirkelsen af livmoderen under samleje kan også sætte en smule gang i det men det er jo ikk nemt for dig når du har sendt manden på arbejde 

ellers ved jeg kun at det kan hjælpe at holde sig i gang.

men må jeg spørge, stopper det hvis du sætter/lægger dig og slapper af?

Anmeld

26. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

det siges at sex kan hjælpe hvis kroppen først selv er i gang med at starte noget, det er noget med at der er noget i sæden som kan hjælpe og påvirkelsen af livmoderen under samleje kan også sætte en smule gang i det men det er jo ikk nemt for dig når du har sendt manden på arbejde 

ellers ved jeg kun at det kan hjælpe at holde sig i gang.

men må jeg spørge, stopper det hvis du sætter/lægger dig og slapper af?

nej det stopper ikke.... ligger lige nu på sofaen og der kommer de også...

ja manden har tidligt fri i dag så kunne godt være jeg skulle lokke ham til noget når han kommer hjem

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

nej det stopper ikke.... ligger lige nu på sofaen og der kommer de også...

ja manden har tidligt fri i dag så kunne godt være jeg skulle lokke ham til noget når han kommer hjem

okay for det siges at hvis de stopper når man slapper af så er det bare en omgang snyd IGEN (har prøvet det)

jaaa tror da bestemt ikk han vilel have noget imod at komme hjem til sådan et tilbud 

Anmeld

26. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

okay for det siges at hvis de stopper når man slapper af så er det bare en omgang snyd IGEN (har prøvet det)

jaaa tror da bestemt ikk han vilel have noget imod at komme hjem til sådan et tilbud 

sidst stoppede de heller ik da jeg slappede af og der var det bare snyd

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

sidst stoppede de heller ik da jeg slappede af og der var det bare snyd

ja men så har det været veer du havde siden de ikk stoppede, det jeg mente var at hvis det går væk når du slapper af så er det bare plukveer der niver/gør ondt og så går de for det meste væk når man slapper af.

Anmeld

26. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

ja men så har det været veer du havde siden de ikk stoppede, det jeg mente var at hvis det går væk når du slapper af så er det bare plukveer der niver/gør ondt og så går de for det meste væk når man slapper af.

ja... men stadig snyde veer når de stopper igen...  

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

ja... men stadig snyde veer når de stopper igen...  

det kan jeg kun give dig ret i men tror nærmere det kan betegnes som snyde (pluk)veer  men pyt med det.

er der kommet mere gang i det nu eller er det bare det samme?  virkelig fingre for der snart sker noget for dig efter at have læst hvordan du selv har det.

Anmeld

26. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

det kan jeg kun give dig ret i men tror nærmere det kan betegnes som snyde (pluk)veer  men pyt med det.

er der kommet mere gang i det nu eller er det bare det samme?  virkelig fingre for der snart sker noget for dig efter at have læst hvordan du selv har det.

det er stadig det samme... men manden er på vej hjem så skal vi lige ud og køre og hente noget... og gå en tur og noget... så må vi se om det sætter gang i noget

Anmeld

26. juli 2012

babypudder

Kay skriver:

det er stadig det samme... men manden er på vej hjem så skal vi lige ud og køre og hente noget... og gå en tur og noget... så må vi se om det sætter gang i noget

lyder som en rigtig god idé  alt hva jeg kan og håber der sker mere og venter så i spænding på en update 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.