har det skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.214 visninger
45 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Kay

har her til aften fået kvalme... føler lidt jeg skal kaste op...

og flere og flere mens smerter... men sys ik rigtig jeg kan tage tid på dem... det er lidt svært at finde ud af hvornår det starter og slutter...

har rent på toilettet hele dagen fordi jeg hele tiden skulle lave stort... tor vi snakker en 15 gange snart

tænker jeg måske har spist noget dårligt... eller også er der noget i gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

Mutti2B

Det kunne bestemt godt lyde som om der er noget i gang

Anmeld

25. juli 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Det kunne bestemt godt lyde som om der er noget i gang

måske... har lige været ude og gå med mand og hund... i 40 min. fik 4 under vejs... men ik reglmæssige og ik lige stærke

Anmeld

25. juli 2012

nielsen80

Kay skriver:

måske... har lige været ude og gå med mand og hund... i 40 min. fik 4 under vejs... men ik reglmæssige og ik lige stærke

håber for dig, at der er noget under opsejling

glæder mig til en opdatering

Anmeld

25. juli 2012

frk-stoltze

Håber for dig, at der er noget i gang 

Desværre har mine dage siden weekenden været sådan, trode jeg fødte søndag fordi der gik noget af slimproppen, og fik sådan nogen trælse jag og smerter i siden og over lænden men er sku stadig højgravid

Anmeld

25. juli 2012

Masig

Kay skriver:

Sådan var mine også... uregelmæssige og forskellige i styrke og sådan var de faktisk hele vejen igennem indtil presseveerne... Håber der snart sker noget...

Anmeld

26. juli 2012

Kay

nielsen80 skriver:

håber for dig, at der er noget under opsejling

glæder mig til en opdatering

har haft dem hele natten men ik så stærke at jeg ik har kunne sove imellem... men er vågnet af dem...

så er pænt træt... stadig ikke reglmæssige overhoved... og kvalmen er heldigvis væk...

Anmeld

26. juli 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Håber for dig, at der er noget i gang 

Desværre har mine dage siden weekenden været sådan, trode jeg fødte søndag fordi der gik noget af slimproppen, og fik sådan nogen trælse jag og smerter i siden og over lænden men er sku stadig højgravid

håbede også det ville være nu... er vågnet mange gange i nat på grund af dem... men de er ik taget til i styrke... desvære... så har sendt manden på arbejde...

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Sådan var mine også... uregelmæssige og forskellige i styrke og sådan var de faktisk hele vejen igennem indtil presseveerne... Håber der snart sker noget...

de har desværer ikke taget til i styrke endnu... så manden er sendt på job... og så må vi se hvad der sker... skal snart ud med hunden så det kan være det sætter gang i noget

Anmeld

26. juli 2012

fairlady

Kay skriver:

de har desværer ikke taget til i styrke endnu... så manden er sendt på job... og så må vi se hvad der sker... skal snart ud med hunden så det kan være det sætter gang i noget

ja du må prøve at gå en laaang tur med hunden.

er sikker på du får en rigtig god fødsel, når du når dertil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.