Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Masig skriver: Ih hvor er det træls altså...
Ih hvor er det træls altså...
ja...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: ja og af alle ting vælger hun det drilske...
ja og af alle ting vælger hun det drilske...
Hehe jeps måske fordi der er så meget af det
Har lige kigget tråden igennem
Ej, hvor er det spændende! Synes da godt det kunne lyde til, at der er noget på vej! Måske inden for de næste par dage! Er spændt på at høre om det udvikler sig, eller om det bare er snyde veer igen igen
Håber virkelig for dig, at det bliver til noget denne gang!!
frk-stoltze skriver: Hehe jeps måske fordi der er så meget af det
sikkert nok
Rosengreen skriver: Har lige kigget tråden igennem Ej, hvor er det spændende! Synes da godt det kunne lyde til, at der er noget på vej! Måske inden for de næste par dage! Er spændt på at høre om det udvikler sig, eller om det bare er snyde veer igen igen Håber virkelig for dig, at det bliver til noget denne gang!!
håber jeg også... de gør i altfald mere ondt end sidst... men stadig ik så jeg sys det er de smerter man har hørt om...
Kay skriver: håber jeg også... de gør i altfald mere ondt end sidst... men stadig ik så jeg sys det er de smerter man har hørt om...
Da jeg fødte min datter, troede jeg heller ikke mine første veer var noget. Da jeg sagtens kunne snakke mig igennem dem, og da de var meget uregelmæssige.
Men de uregelmæssige svage veer havde åbnet mig 4 cm. da jeg kom til tjek Det var først fra ca 6-10 cm det gjorde rigtig ondt!
Sååå man ved aldrig
Rosengreen skriver: Da jeg fødte min datter, troede jeg heller ikke mine første veer var noget. Da jeg sagtens kunne snakke mig igennem dem, og da de var meget uregelmæssige. Men de uregelmæssige svage veer havde åbnet mig 4 cm. da jeg kom til tjek Det var først fra ca 6-10 cm det gjorde rigtig ondt! Sååå man ved aldrig
hvor lang tid tog de første veer??
Jamen det var meget forskelligt! Nogle tog kun lige under et halvt minut, andre kunne tage op til et par minutter.. Og så var der alt i mellem 2 til 10 minutter i mellem dem.
Rosengreen skriver: Jamen det var meget forskelligt! Nogle tog kun lige under et halvt minut, andre kunne tage op til et par minutter.. Og så var der alt i mellem 2 til 10 minutter i mellem dem.
oki sys nemlig de her er længere end sidst også...
hvorlang tid gik du med dem før de kraftigere kom??
Nu bliver det meget ca. tider du får
Men ca. 8 timer med ureglmæssige veer, så gik vandet kl. 13 og jeg kom til tjek da hovedstillingen stadig var høj. Der var jeg så de 4 cm. åben.
ca. kl 17 bidder veerne godt til og jeg er 6 cm.
Kl. 23 er jeg 10 cm og presser
23.27 er hun født
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128