har det skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Kay

Masig skriver:

Ih hvor er det træls altså...

ja...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

frk-stoltze

Kay skriver:

ja og af alle ting vælger hun det drilske...

Hehe jeps måske fordi der er så meget af det

Anmeld

26. juli 2012

Rosengreen

Har lige kigget tråden igennem 

Ej, hvor er det spændende!  Synes da godt det kunne lyde til, at der er noget på vej! Måske inden for de næste par dage!  Er spændt på at høre om det udvikler sig, eller om det bare er snyde veer igen igen 

Håber virkelig for dig, at det bliver til noget denne gang!! 

Anmeld

26. juli 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Hehe jeps måske fordi der er så meget af det

sikkert nok

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Har lige kigget tråden igennem 

Ej, hvor er det spændende!  Synes da godt det kunne lyde til, at der er noget på vej! Måske inden for de næste par dage!  Er spændt på at høre om det udvikler sig, eller om det bare er snyde veer igen igen 

Håber virkelig for dig, at det bliver til noget denne gang!! 

håber jeg også... de gør i altfald mere ondt end sidst... men stadig ik så jeg sys det er de smerter man har hørt om...

Anmeld

26. juli 2012

Rosengreen

Kay skriver:

håber jeg også... de gør i altfald mere ondt end sidst... men stadig ik så jeg sys det er de smerter man har hørt om...

Da jeg fødte min datter, troede jeg heller ikke mine første veer var noget. Da jeg sagtens kunne snakke mig igennem dem, og da de var meget uregelmæssige. 

Men de uregelmæssige svage veer havde åbnet mig 4 cm. da jeg kom til tjek  Det var først fra ca 6-10 cm det gjorde rigtig ondt! 

Sååå man ved aldrig 

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Da jeg fødte min datter, troede jeg heller ikke mine første veer var noget. Da jeg sagtens kunne snakke mig igennem dem, og da de var meget uregelmæssige. 

Men de uregelmæssige svage veer havde åbnet mig 4 cm. da jeg kom til tjek  Det var først fra ca 6-10 cm det gjorde rigtig ondt! 

Sååå man ved aldrig 

hvor lang tid tog de første veer??

Anmeld

26. juli 2012

Rosengreen

Jamen det var meget forskelligt! Nogle tog kun lige under et halvt minut, andre kunne tage op til et par minutter.. Og så var der alt i mellem 2 til 10 minutter i mellem dem. 

Anmeld

26. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Jamen det var meget forskelligt! Nogle tog kun lige under et halvt minut, andre kunne tage op til et par minutter.. Og så var der alt i mellem 2 til 10 minutter i mellem dem. 

oki sys nemlig de her er længere end sidst også...

hvorlang tid gik du med dem før de kraftigere kom??

Anmeld

26. juli 2012

Rosengreen

Nu bliver det meget ca. tider du får 

Men ca. 8 timer med ureglmæssige veer, så gik vandet kl. 13 og jeg kom til tjek da hovedstillingen stadig var høj. Der var jeg så de 4 cm. åben. 

ca. kl 17 bidder veerne godt til og jeg er 6 cm.

Kl. 23 er jeg 10 cm og presser

23.27 er hun født 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.