Kan man godt gøre det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

TNBC

musse1 skriver:

øv du ikk har fået noget i nu, håber da det sanrt kommer 

det haaber jeg ogsaa, jeg kommer hjem om ca.2uger. og jeg skal jo have et sted at bo.. Men det er bare svaert naar folk ikke lige kan tage 5minutter til at svare tilbage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

det haaber jeg ogsaa, jeg kommer hjem om ca.2uger. og jeg skal jo have et sted at bo.. Men det er bare svaert naar folk ikke lige kan tage 5minutter til at svare tilbage.

det er jo snart, ja det er de desværre ikke, så træls

Anmeld

26. juli 2012

TNBC

musse1 skriver:

det er jo snart, ja det er de desværre ikke, så træls

ja det er det nemlig. saa jeg er lidt presset. og jeg skal nok starte med at arbejde den 1.sep, saa jeg skal have mig en lejlighed der..

Anmeld

26. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

ja det er det nemlig. saa jeg er lidt presset. og jeg skal nok starte med at arbejde den 1.sep, saa jeg skal have mig en lejlighed der..

ja det kan godt nok blive snart, du er ikke opskrivet i nogle boligforeninger, må da håbe du finder en lejlighed hvor er det du vil hen ?

Anmeld

26. juli 2012

TNBC

musse1 skriver:

ja det kan godt nok blive snart, du er ikke opskrivet i nogle boligforeninger, må da håbe du finder en lejlighed hvor er det du vil hen ?

noerrebro, for det er der jeg skal arbejde og jeg skal arbejde i eget hjem.

Anmeld

26. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

så kan jeg godt se, det er ofte svært at få noget der inde, men håber du kender nogle som kender nogle 

Anmeld

26. juli 2012

TNBC

musse1 skriver:

så kan jeg godt se, det er ofte svært at få noget der inde, men håber du kender nogle som kender nogle 

det kan jeg ikke paastaar at jeg goer.

Anmeld

26. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

det kan jeg ikke paastaar at jeg goer.

hmm øv alser, har du set på dba? eller nogle af de sider med lejligheder ?

Anmeld

26. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

blander mig lige...hvis du skal finde noget så hurtigt, så tror jeg du er nødt til at søge mere bredt fx Rødovre, Hvidovre, Husum, Herlev osv.

Anmeld

26. juli 2012

TNBC

mor:) skriver:

blander mig lige...hvis du skal finde noget så hurtigt, så tror jeg du er nødt til at søge mere bredt fx Rødovre, Hvidovre, Husum, Herlev osv.

det ved jeg, men pasningen skal vaere paa noerrebro, fordi moren arbejder derinde. og hun skal aflevere to boern foer 8 og jeg har ikke bil eller koerekort.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.