Kan man godt gøre det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.068 visninger
75 svar
0 synes godt om
25. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har fødselsdag sidst i september og der ville vores barn være 3 mdr. Det er længe siden jeg har holdt min fødselsdag så nu tænker jeg om man kunne tillade sig det der? Det ville ikke være noget stort (bare de nærmeste veninder, stille og roligt). Men det er bare hvis nu jeg pumper ud til baby? Og så min mand har baby?
Ville i synes det var i orden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag sidst i september og der ville vores barn være 3 mdr. Det er længe siden jeg har holdt min fødselsdag så nu tænker jeg om man kunne tillade sig det der? Det ville ikke være noget stort (bare de nærmeste veninder, stille og roligt). Men det er bare hvis nu jeg pumper ud til baby? Og så min mand har baby?

Helt sikkert Der trænger du jo nok også til at komme lidt ud. Og hvis din mand har jeres baby, er det jo fint. Desuden drikker du dig vel ikke fra sans og samling når du ammer .. derudover vil man hele tiden ha i baghovedet at man har en baby derhjemme næste dag også

Så jeg sys det lyder fint

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Syns du skal gøre hvad du føler for.

Personligt ville jeg ikke kunne gøre det, ville ikke kunne overlade mit barn (4mdr) til en anden endnu.

Hvis det skulle være, ville jeg nok holde en stille og rolig fødselsdag med baby, hvis det absolut skulle være

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Helt sikkert Der trænger du jo nok også til at komme lidt ud. Og hvis din mand har jeres baby, er det jo fint. Desuden drikker du dig vel ikke fra sans og samling når du ammer .. derudover vil man hele tiden ha i baghovedet at man har en baby derhjemme næste dag også

Så jeg sys det lyder fint

Nej det ville bare blive stille og roligt. Et par drinks og en sludder for en sladder med pigerne
Og nu ville baby jo være hos min mand

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Olivia's Moar skriver:

Personligt ville jeg ikke kunne gøre det, ville ikke kunne overlade mit barn (4mdr) til en anden endnu.

Hvis det skulle være, ville jeg nok holde en stille og rolig fødselsdag med baby, hvis det absolut skulle være

Men det er jo heller ikke en hvilken som helst anden jeg overlader baby til, men min mand, babys far.
Så det er jo ikke en baby eller jeg er utryg ved?

Anmeld

25. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Nej det ville bare blive stille og roligt. Et par drinks og en sludder for en sladder med pigerne
Og nu ville baby jo være hos min mand

Ja, jeg sir go for it ..

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Olivia's Moar skriver:

det er jo ikke en bedste eller veninde. Det er barnets far. Har dit barn aldrig vaeret alene med sin far?

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

Ja, jeg sir go for it ..

Dejligt
Og regner da med at far og baby stadig skal være hjemme. De ville hygge inde i vores soveværelse imens

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hvis du kan klare at vaere vaek fra dit barn, saa kan jeg ikke se noget galt i det.

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hvis du kan klare at vaere vaek fra dit barn, saa kan jeg ikke se noget galt i det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.