Kan man godt gøre det sådan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

ja men savner familie og saadan noget.

Det er forståeligt
Familie er svær at undvære

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

FjolleTrold

Anonym skriver:

Jeg har fødselsdag sidst i september og der ville vores barn være 3 mdr. Det er længe siden jeg har holdt min fødselsdag så nu tænker jeg om man kunne tillade sig det der? Det ville ikke være noget stort (bare de nærmeste veninder, stille og roligt). Men det er bare hvis nu jeg pumper ud til baby? Og så min mand har baby?
Ville i synes det var i orden?

Ingen tvivl fra mig - SELFØLGELIG. Det giver dig et friskt pust og bringer fornyet energi.

Din mand kan sagtens - og jeg er sikker på han bliver stolt over at være selv med den bette

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Det er forståeligt
Familie er svær at undvære

ja.

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Anonym skriver:

Men det er jo heller ikke en hvilken som helst anden jeg overlader baby til, men min mand, babys far.
Så det er jo ikke en baby eller jeg er utryg ved?

Overså lige at der stod 'mand har baby'.

Men jeg ville stadig personligt have svært ved det, men det er fordi min datter er for tidligt født - og der har været vejrtrækningsproblemer efterfølgende

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Yurie skriver:

det er jo ikke en bedste eller veninde. Det er barnets far. Har dit barn aldrig vaeret alene med sin far?

Jo, det har hun - i 4 timer, hvilket jeg også nød i fulde drag !

Men som jeg skrev til en anden, overså jeg ordet 'mand' i debatten - og så har jeg andre grunde til, at jeg har svært ved at efterlade hende. For tidligt født, vejrtrækningsproblemer, osv - som gør jeg har svært ved at 'efterlade' hende - også til hendes far .. MEN der arbejdes på det, og det bliver bedre og bedre. Jeg vil bare, hvis der skete hende noget, f.eks. med vejrtrækningen, at jeg kan skyde skylden på mig selv - og ikke andre, heller ikk hendes far ..

Anmeld

25. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

nej foerst i August. jeg er fra Bornholm og har vaeret i Italien i 6maaneder.

må jeg være så nysgerig og hører, hvor du har boet på Bornholm ? er selv der fra, men bor på sjælland nu 

og selvføgelig kan du da holde fødselsdag, hvorfor kan far ikke lige så godt, tage som mor, og du er jo hjemme ved dem 

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

Olivia's Moar skriver:

Jo, det har hun - i 4 timer, hvilket jeg også nød i fulde drag !

Men som jeg skrev til en anden, overså jeg ordet 'mand' i debatten - og så har jeg andre grunde til, at jeg har svært ved at efterlade hende. For tidligt født, vejrtrækningsproblemer, osv - som gør jeg har svært ved at 'efterlade' hende - også til hendes far .. MEN der arbejdes på det, og det bliver bedre og bedre. Jeg vil bare, hvis der skete hende noget, f.eks. med vejrtrækningen, at jeg kan skyde skylden på mig selv - og ikke andre, heller ikk hendes far ..

det forstaar jeg ogsaa godt. Super flot at du saa har vaeret vaek fra hende i 4timer. Hatten af for det.

Men som hun sagde, faren og babyen er jo stadigvaek i huset. Bare i sovevaerelset.

Anmeld

25. juli 2012

TNBC

musse1 skriver:

må jeg være så nysgerig og hører, hvor du har boet på Bornholm ? er selv der fra, men bor på sjælland nu 

og selvføgelig kan du da holde fødselsdag, hvorfor kan far ikke lige så godt, tage som mor, og du er jo hjemme ved dem 

jamen jeg er fra Roenne. foedt og opvokset der. dig?

Anmeld

25. juli 2012

Ccamilla

Yurie skriver:

det forstaar jeg ogsaa godt. Super flot at du saa har vaeret vaek fra hende i 4timer. Hatten af for det.

Men som hun sagde, faren og babyen er jo stadigvaek i huset. Bare i sovevaerelset.

Hehe, og det har jeg overset er lidt for hurtig i dag - og så ville jeg da også helt sikkert gøre det

Anmeld

25. juli 2012

musse1

Yurie skriver:

jamen jeg er fra Roenne. foedt og opvokset der. dig?

Tejn/Allinge og manden er fra Rønne, viste jo aldrig om det lige var en man kendte hehe

håber ud bliver glad for at bo her over 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.