Anonym skriver:
Sagen er den, at jeg er blevet gravid.
Jeg ved ikke om jeg skal være glad eller ked af det. For jeg ved ikke om jeg vil beholde det eller ej.
På det sidste har forholdet mellem min kæreste og jeg ikke været så godt. Vi har skændtes meget, og specielt jeg har været i tvivl om forholdet skulle fortsætte eller have sin ende. Min kæreste er i tvivl om hvorvidt han er klar til at få et barn, hvorimod jeg har været klar længe. Vi har været sammen i knap to år. Er det bare en af de mange kriser man kommer igennem i et forhold? For ca et år siden blev jeg gravid hvor vi valgte en abort, og det er bestemt ikke noget jeg ønsker at komme igennem igen. Og alligevel er det måske det bedste. Jeg er virkelig i tvivl.
Jeg ved ikke helt hvor jeg vil hen med dette indlæg. Nok bare ud med mine fustrationer.
Altså vores det første ½ - 1 år var jo rigtig dejligt og vi var nyforelskede 
Så havde vi 2 år med op og nedtur hvor vi flere gange overvejede at gå fra hinanden, men vi blev alligevel sammen og kæmpede.
Så har der derefter måske været et års tid hvor tingene bare var daglig dag - men de sidste 2 år har været så dejlige og fantastiske, endda selvom jeg fik af vide at jeg nok ikke kunne få børn. Han har simpelthen været så sød, forstående og ja jeg ved næsten ikke hvad
Og nu hvor vi endelig har baby på vej så er tingene endnu mere fantastiske - endda selvom min kæreste i starten heller ikke var parat og forstod det.
Vi har nu været igennem 6 år med op og nedture og det er først de seneste år hvor vi virkelig har kunne mærke at vi bare hører sammen. Nogle siger at kærlighed ikke er noget man skal kæmpe for, men jeg syntes nu at hvis man skal kæmpe at så får man, i hvert fald jeg, mere bevidsthed om at det er det rigtige man har gjort og at vi kan komme igennem alt.
Så er det jo helt op til jer om i føler at det er noget i vil kæmpe for 
Med hensyn til abort er det nu nok noget du må spørge dig selv om, tror ikke selv jeg ville gøre det. Jeg ved at jeg har en fantastisk familie der nok skulle hjælpe hvis det var og så ville jeg klare det selv 
Hvor gammel er i ?
Anmeld