Hvad er jeres erfaring med Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Det må vi jo lige prøve har aldrig smagt det før og kender ingen der bruger det så :p

det virker og syntes helt sikkert du skal prøve det evt skift det ud med nogle af dine måltider

men det er lige så sundt hvis du evt spiser en grov bolle med kylling salat agurk osv med hjemme lavet kvark dressing

eller spiser kvark til morgen mad evt. der er så gode protiener i..

for at leve sundt er der bare en masse der skal skiftes ud med det gamle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Rockertand

Chel1992 skriver:

Ja hvad har i af erfaring med det pulver?

Kæresten og jeg overvejer det lidt nu har vi fået godt gang i de sunde madvaner og træner men kæresten syntes det pulver lød spændende :p så er det værd at smide så mange penge i og smager det okay? Har ikke lyst til at bruge mange penge på det hvis det smager skidt

Mango/vanilje smager fantastisk godt.
Når det er blandet, så put det i fryseren i 15 minutter, så mætter det godt, fordi det fylder mere.

Anmeld

24. juli 2012

mpr

Rockertand skriver:

Mango/vanilje smager fantastisk godt.
Når det er blandet, så put det i fryseren i 15 minutter, så mætter det godt, fordi det fylder mere.

Okay dejligt at høre Men hvad gør man så når man er ude? det er jo ikke altid muligt at få en frysetaske med ^^

Anmeld

24. juli 2012

mpr

B&J skriver:

det virker og syntes helt sikkert du skal prøve det evt skift det ud med nogle af dine måltider

men det er lige så sundt hvis du evt spiser en grov bolle med kylling salat agurk osv med hjemme lavet kvark dressing

eller spiser kvark til morgen mad evt. der er så gode protiener i..

for at leve sundt er der bare en masse der skal skiftes ud med det gamle

Ja måske men vil nu helst hvis det er at jeg tager det til alle måltider

Anmeld

24. juli 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Ja måske men vil nu helst hvis det er at jeg tager det til alle måltider

det er også en super ide..

men husk man kan få hovede pine blive mere træt osv...

Anmeld

24. juli 2012

mpr

B&J skriver:

det er også en super ide..

men husk man kan få hovede pine blive mere træt osv...

Okay tak det er rart lige at have med i tankerne

Anmeld

24. juli 2012

KakaoDrik

Nupo smager dårligt og er svær at få ned. Nutrilet kakao smager af mathilde cocio blanding i milkshakefyldig version. Prisen er den samme som Nupo

Anmeld

24. juli 2012

Aprilmor11

Chel1992 skriver:

Ja hvad har i af erfaring med det pulver?

Kæresten og jeg overvejer det lidt nu har vi fået godt gang i de sunde madvaner og træner men kæresten syntes det pulver lød spændende :p så er det værd at smide så mange penge i og smager det okay? Har ikke lyst til at bruge mange penge på det hvis det smager skidt

Jeg har hørt mange sige at det smager rigtig godt. Men jeg synes personligt at det smager KLAMT. Jeg havde kvalme 3 kvarter efter at jeg havvde drukket 2 mundfulde. Sådan virkelig kvalme. Husker ikke at jeg har haft det så dårligt før. Jeg er KÆMPE chokolade elsker og tænkte at jeg selvfølgelig godt kunne lide den med chokolade smagg, men fik det også rigtig dårligt af det. Jeg vil ALDRIG i mit liv bruge penge på det mere.

Anmeld

24. juli 2012

SS82

KakaoDrik skriver:

Nupo smager dårligt og er svær at få ned. Nutrilet kakao smager af mathilde cocio blanding i milkshakefyldig version. Prisen er den samme som Nupo

Helt enig kunne ikke gå nupo ned. Nutrilet smager meget bedre og er på samme måde som nupo med forskellige pulver, supper, bar osv. 

Anmeld

24. juli 2012

Rikke S

Jeg kan ikke lide nogle af dem, men den med kakao kan da drikkes .

For et par år siden tabte jeg mig 30 kg på 6 mdr. ved at erstatte mine måltider med nupo, undtagen aftensmaden, der spiste jeg bare mindre end normalt (mit problem er nemlig at jeg ELSKER mad og spiser for meget af det). Men når først mavesækken har vænnet sig til mindre, taber jeg mig, ved bare at spise mindre.

Jeg har kun prøvet deres pulver, da jeg til hver en tid vil foretrække min egen sunde aftensmad og mellemmåltider bestående af frugt, grønt eller groft hjemmebagt brød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.