Hvad er jeres erfaring med Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

B&J

Chel1992 skriver:

Hvordan ikke smager godt? Altså kunne det holdes ud at spise eller var det bare helt forfærdeligt hver gang du skulle have noget?

jeg drak det bare uden at tænke mig om for at sige det mildt jeg tror inden kan man lig det ellers kan man ikke... prøv evt at købe en lille potion eller smak det af nogle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

super lækkert

men hvor købte du det så henne? i butikkerne eller et særlig sted på nettet? Det er jo lidt krydret i prisen ^^

på nupo.dk der kan du få en startpakke hvor der er lidt blandet af det hele så kan man også lige smage sig frem og finde ud af hvad man kan lide i stedet for at bruge 400kr på jordbær og så kan man bare ikke lide den - men ellers købte jeg det bare i de forskellige butikker når de havde det, det koster ca. 90-95 kr for en alm. pakke. men på nettet kan man få dem i større pakker, som nok er bedre for jer da i er to til at dele ellers skal i ned i Fakta og købe nyt 2 gange om dagen

Anmeld

24. juli 2012

FrkZier

B&J skriver:

du har så ret det er en god start så man ikke kan spise en hulens masse bagefter og det virker og ja man skal self ikke hoppe i pizza eller burger eller fritterne bagefter ellers så virker det jo

præciiis

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

på nupo.dk der kan du få en startpakke hvor der er lidt blandet af det hele så kan man også lige smage sig frem og finde ud af hvad man kan lide i stedet for at bruge 400kr på jordbær og så kan man bare ikke lide den - men ellers købte jeg det bare i de forskellige butikker når de havde det, det koster ca. 90-95 kr for en alm. pakke. men på nettet kan man få dem i større pakker, som nok er bedre for jer da i er to til at dele ellers skal i ned i Fakta og købe nyt 2 gange om dagen

Hmm okay hvad vil det sige at en almindelig pakke er? for jeg fandt en med 12 breve i og den kostede 148

Det må vi lige kigge på

Anmeld

24. juli 2012

mpr

B&J skriver:

jeg drak det bare uden at tænke mig om for at sige det mildt jeg tror inden kan man lig det ellers kan man ikke... prøv evt at købe en lille potion eller smak det af nogle...

Det må vi jo lige prøve har aldrig smagt det før og kender ingen der bruger det så :p

Anmeld

24. juli 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Hmm okay hvad vil det sige at en almindelig pakke er? for jeg fandt en med 12 breve i og den kostede 148

Det må vi lige kigge på

hmm.. mener der var 6 breve i dem jeg normalte købte.. men jeg puttede heller ikke ligeså meget pulver i som de skrev man sku, fordi så synes jeg det blev for tykt flydende så de holdte lige lidt længere.

men ja nupo er en halv dyr fornøjelse

Anmeld

24. juli 2012

Moar2011

Chel1992 skriver:

Ja hvad har i af erfaring med det pulver?

Kæresten og jeg overvejer det lidt nu har vi fået godt gang i de sunde madvaner og træner men kæresten syntes det pulver lød spændende :p så er det værd at smide så mange penge i og smager det okay? Har ikke lyst til at bruge mange penge på det hvis det smager skidt

jeg overvejer os at prøve det .. bare for at få tabt lidt kg .. og kom lidt på vej..

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

hmm.. mener der var 6 breve i dem jeg normalte købte.. men jeg puttede heller ikke ligeså meget pulver i som de skrev man sku, fordi så synes jeg det blev for tykt flydende så de holdte lige lidt længere.

Liiiidt dyrt bliver det da når man skal bruge det et par måneder :p

Anmeld

24. juli 2012

mpr

Storms-Mor skriver:

jeg overvejer os at prøve det .. bare for at få tabt lidt kg .. og kom lidt på vej..

Præcis samme her

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

Men undskyld jeg spørger hvad gør man så når man er i skole? Der kan man jo ikke få 6 breve om dagen fordi man ikke kan få isterninger?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.