Hvad er jeres erfaring med Nupo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.729 visninger
32 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

mpr

Ja hvad har i af erfaring med det pulver?

Kæresten og jeg overvejer det lidt nu har vi fået godt gang i de sunde madvaner og træner men kæresten syntes det pulver lød spændende :p så er det værd at smide så mange penge i og smager det okay? Har ikke lyst til at bruge mange penge på det hvis det smager skidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Ja hvad har i af erfaring med det pulver?

Kæresten og jeg overvejer det lidt nu har vi fået godt gang i de sunde madvaner og træner men kæresten syntes det pulver lød spændende :p så er det værd at smide så mange penge i og smager det okay? Har ikke lyst til at bruge mange penge på det hvis det smager skidt

jeg var rigtig glad for det - jeg brugte det her for lidt over et år siden inden jeg blev student da jeg lige havde et par kg. at komme af med inden jeg var i mål.. jeg tabte ret meget, ret hurtigt.. og var stor fan af det med jordbær smag - det skal bare være ISKOLDT!

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

jeg var rigtig glad for det - jeg brugte det her for lidt over et år siden inden jeg blev student da jeg lige havde et par kg. at komme af med inden jeg var i mål.. jeg tabte ret meget, ret hurtigt.. og var stor fan af det med jordbær smag - det skal bare være ISKOLDT!

Dejligt at høre vi havde kig på den med jordbær og coco og så på supperne det lød som en god ide og håber lidt det kan hjælpe os lidt på vej med vægt tabet

Brugte du det så 1 gang om dagen eller hvor meget?

Anmeld

24. juli 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Dejligt at høre vi havde kig på den med jordbær og coco og så på supperne det lød som en god ide og håber lidt det kan hjælpe os lidt på vej med vægt tabet

Brugte du det så 1 gang om dagen eller hvor meget?

jeg spiste udelukkende nupo til alle måltider - det var hårdt, men det gav blod på tanden da jeg hver eneste dag kunne se på vægten at jeg tabte mig

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

jeg spiste udelukkende nupo til alle måltider - det var hårdt, men det gav blod på tanden da jeg hver eneste dag kunne se på vægten at jeg tabte mig

Uhh

Så tror jeg vist at det er noget vi skal invistere i :p det ville også være billigere i ugen end at købe rigtig mad

Anmeld

24. juli 2012

B&J

jeg spiste nupo i 2mdr og ned skulle det jeg syntes ikke det smager godt på nogle måder ....men det virker og det er fordi der er så mange protiener i ...

når man gerne vil tabe sig så husk man skal have masser af protiener..

lige som i nupo er der rigtig mange... du kan også bare udskifte feks formiddag maden eller eftermiddagsmaden med en nupo bar de smager godt...

Anmeld

24. juli 2012

FrkZier

Chel1992 skriver:

Uhh

Så tror jeg vist at det er noget vi skal invistere i :p det ville også være billigere i ugen end at købe rigtig mad

jeg var personligt rigtig glad for det, og mange siger altid den der med: jaaa men så tager du det bare på igen bag efter og blabla..

og ja det klart, hvis man går tilbage til at spise junk og chokolade hverdag så tager man hele lortet på igen, men hvis man skifter det ud med en sund og varieret kost tager du ikke alle de tabte kg på igen

Anmeld

24. juli 2012

mpr

FrkZier skriver:

jeg var personligt rigtig glad for det, og mange siger altid den der med: jaaa men så tager du det bare på igen bag efter og blabla..

og ja det klart, hvis man går tilbage til at spise junk og chokolade hverdag så tager man hele lortet på igen, men hvis man skifter det ud med en sund og varieret kost tager du ikke alle de tabte kg på igen

super lækkert

men hvor købte du det så henne? i butikkerne eller et særlig sted på nettet? Det er jo lidt krydret i prisen ^^

Anmeld

24. juli 2012

B&J

FrkZier skriver:

du har så ret det er en god start så man ikke kan spise en hulens masse bagefter og det virker og ja man skal self ikke hoppe i pizza eller burger eller fritterne bagefter ellers så virker det jo

Anmeld

24. juli 2012

mpr

B&J skriver:

jeg spiste nupo i 2mdr og ned skulle det jeg syntes ikke det smager godt på nogle måder ....men det virker og det er fordi der er så mange protiener i ...

når man gerne vil tabe sig så husk man skal have masser af protiener..

lige som i nupo er der rigtig mange... du kan også bare udskifte feks formiddag maden eller eftermiddagsmaden med en nupo bar de smager godt...

Hvordan ikke smager godt? Altså kunne det holdes ud at spise eller var det bare helt forfærdeligt hver gang du skulle have noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.