Hvad skal vi/kæresten lige gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det lyder som om I gør det I kan - og det er jo helt og holdent hans egen beslutning hvordan han vil gøre det fremefter!

Ja nemlig. Jeg skal ikke bestemme hvad han skal. Det er hans valg og så støtter jeg ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Anonym trådstarter

oktoberbabyen skriver:

synes altså den moster der opføre sig TÅBELIGT.. en ting er hun ikke kommer til mandens fødselsdag.. det er jo forståeligt, men at lade det gå ud over andre i familien synes jeg er direkte barnligt..

har selv være i den situation at vi måtte melde afbud til en fødselsdag (stor rund) fordi vi ikke ville i kombulace med min svigermor.. der snakkede vi ikke med dem og vidste når der kom alkohol ind så ville der fra hendes side blive en scene... og det ville vi ikke være med til..

men ellers har vi været med til alt og fundet ud af vi jo bare kan tage hjem når det starter

men forstår ikke din kæreste gider blande sig i de ting der.. det burde han jo slet slet ikke blande sig i

Altså han blander sig som sådan ikke. Men han vælger at sige at kan de ikke se bort fra noget fra den gang så må de selv om der. Men jeg tror at grunden til han helst ville vælge deres fødselsdag fra er fordi det gør ham ked af at de er sådan. 

Anmeld

24. juli 2012

modesty

Anonym skriver:

På en måde synes jeg det går udover min kæreste i det hun hvert år melder fra til hans fødselsdag fordi faren kommer. Om ikke andet så burde hun være så voksen at hun kunne fortælle ham grunden.

Men kæresten vælger at tage med til denne fødselsdag og opføre sig pænt. Men han har det svært med det nu han ved hvorfor hun aldrig kommer til hans.

Ja, det skulle jeg også til at skrive i mit indlæg - altså det går ud over ham på den måde at hun ikke kommer til hans fødselsdag. Og selvfølgelig bør hun fortælle ham årsagen. Men jeg synes at han må forstå at det ikke drejer sig om ham, men om noget der er "større" så at sige. Så længe hun er venlig overfor din kæreste og behandler ham ordentligt. Så må jeg sige at jeg synes at din kæreste må indse at hans far åbenbart er en person der gør usympatiske ting og at det vil betyde at nogle folk ikke kan lide ham.

Fint at han tager med. 

Anmeld

24. juli 2012

UnderCover37

Ja nemlig. Jeg skal ikke bestemme hvad han skal. Det er hans valg og så støtter jeg ham. 

Mente ikke så meget dig og at blande sig, for synes godt man kan læse at du støtter ham

Tænkte mere ift familien som åbentbart ikke kan opføre sig civiliseret gange kort til nogle gange om året... 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Ja, det skulle jeg også til at skrive i mit indlæg - altså det går ud over ham på den måde at hun ikke kommer til hans fødselsdag. Og selvfølgelig bør hun fortælle ham årsagen. Men jeg synes at han må forstå at det ikke drejer sig om ham, men om noget der er "større" så at sige. Så længe hun er venlig overfor din kæreste og behandler ham ordentligt. Så må jeg sige at jeg synes at din kæreste må indse at hans far åbenbart er en person der gør usympatiske ting og at det vil betyde at nogle folk ikke kan lide ham.

Fint at han tager med. 

Desværre kan kæresten ikke se at hans far er sådan. I hans øjne er han som man skal være. Og det er fordi hans mor og familie har skånet ham for sandheden om hans far. 

Anmeld

25. juli 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Mente ikke så meget dig og at blande sig, for synes godt man kan læse at du støtter ham

Tænkte mere ift familien som åbentbart ikke kan opføre sig civiliseret gange kort til nogle gange om året... 

Ved godt det ikke var det du mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.