Jeg har valgt at være anonym da der ikke er grund til at nogen kan finde mig. Men der er sikkert nogen af jer der ved hvem jeg er og det er helt fint.
Sagen er den at vi er inviteret til fødselsdag hos kærestens moster, onkel og fætter. De fylder år tæt på hinanden. Jeg skal ikke med har vi valgt da det er kl 18. Og om aften er lille pigen meget urolig især når vi er nogen steder. Så jeg hopper Over. Men først da vi fik at vide datoen troede vi det kun var fætterens fødselsdag. Så kæresten ville gerne med.
For at komme med lidt baggrundsviden. Så har kæresten en meget speciel far. Jeg bryder mig ikke om ham men tåler ham for kærestens skyld. Faren og moreN er skilt. Men hans moster kan ikke fordrage faren så når de har været inviteret til fødselsdag her, hvor faren også er så melder de altid fra. Min kæreste har altid undret sig over hvorfor. Men hans mor har fortalt ham hvorfor. Og det har såret ham hvilket er forståeligt.
Men så har vi så nu fået en invitation. Til alle tre fødselsdag. Han regner med at tage med men har også lidt svært ved det nu han ved hvorfor hans moster ikke kommer.
Hvad synes i han skal gøre?
Anmeld