Gider ikke mere !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

babymus77

BabyHL skriver:

Årh .. Hver dag krydser jeg fingre for, at jeg ikke går over tid  . Håber tværtimod at jeg føder lidt før . Han er jo allerede klar .. 

Og du har ret . Uanset hvad, så kommer han ud SNART

Vildt du fødte 26 dage før .. Bare af dig selv ..

Jep's der kom hun;-) Ja min bebs i maven nu har været klar mange uger og var sikker på fra uge 35 jeg ikk gik over tid;-) Men er jeg nu;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

BabyHL

babymus77 skriver:

Jep's der kom hun;-) Ja min bebs i maven nu har været klar mange uger og var sikker på fra uge 35 jeg ikk gik over tid;-) Men er jeg nu;-)

Blir da godt nok spændende hvornår din bebs så melder sin ankomst . Det kan jo være anyday now .

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

BabyHL skriver:

Blir da godt nok spændende hvornår din bebs så melder sin ankomst . Det kan jo være anyday now .

Jaa men tror ikke han frivilligt kommer hehe;-) 

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

babymus77 skriver:

Jaa men tror ikke han frivilligt kommer hehe;-) 

Ej, det må vi da håbe han gør . Men han har det sikkert for godt inde i maven  

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

BabyHL skriver:

Ej, det må vi da håbe han gør . Men han har det sikkert for godt inde i maven  

Præcis god forplejning og skøn temp døgnet rundt;-))

Anmeld

25. juli 2012

Frk.S

BabyHL skriver:

Det er vist for sent . Men tror det er fordi det hele er så ulideligt nu. Alt på mig er hævet til dobbelt størrelse, og har snart ikke flere ting at lave . Gør hovedrent hver dag, og babyværelse er helt klart . Kom gerne med forslag

Jeg vil da anbefale dig at slappe af og nyde roen. Kræs lidt om dig selv og gør nogle af de ting der nok ikke bliver så meget tid til om ikke så længe.
HVIS du har meget svært ved at slappe af, og har stort behov for at gøre hovedrent hver dag, så har jeg da et hus der godt kunne trænge til en ordentlig omgang.  

Ej, jeg kan sagtens forstå du er utålmodig og gerne vil møde din bebs. Sådan havde jeg det jo også selv... og jeg gik altså næsten 2 uger over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.