Gider ikke mere !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

chael

Nej, første gang fødte jeg 40+6.

Synes det er en fantastisk dag at runde. Men derefter, så gad jeg heller ikke mere

Nyd den sidste tid, istedet for at have så travlt. Denne du er i nu, kommer ALDRIG igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

MarieMor

Et lille tip der kan sætte skub i tingene : SEX  

I sæd er der et af de hormoner kroppen skal bruge for at være klar til fødsel , og det er gerne det sidste man mangler , og så vidt jeg husker også det første de giver ved igangsættelser ... Så er du utålmodig er det bare at hoppe under dynen med manden , og virker det ikke i første omganSF'er det bare at blive ved med at prøve

Her hjemme virkede det så godt med den første at der gik ca et døgn fra sex til fødsel ca

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

BabyHL skriver:

Det er vist for sent . Men tror det er fordi det hele er så ulideligt nu. Alt på mig er hævet til dobbelt størrelse, og har snart ikke flere ting at lave . Gør hovedrent hver dag, og babyværelse er helt klart . Kom gerne med forslag

Uhh jeg gjorde selv præcist som dig - alt hr stået klar længe! Hmm, flyt rundt på nogle nips, se en god film, bag eller led efter opskrifter på aftensmad det har jeg brugt en del tidNåå

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

Jeg er også hævet til dobbelt størrelse max træls.... Har også ventet og ventet, men har ikke været utålmodig før nu..... Hvor jeg også er ovre termins dato!!!! Dagene snegler sig afsted.... Kæresten er startet på arb og varmen gør jeg ingen steder ka holde ud at være:-) Men kan jo se ende på det, ingen går mere end 14 dage over tid, så indenfor 14 dage har jeg ham;-))    Min datter fik jeg 26 dage før termin.... Så det var også noget før... Der gik vandet bare en morgen;-) Så du har håb endnu..... 

Anmeld

25. juli 2012

Mettefpigen

Jeg fødte i 38 plus 1..... Og gik i gang af mig selv :-D

Anmeld

25. juli 2012

MorDk

MarieMor skriver:

I sæd er der et af de hormoner kroppen skal bruge for at være klar til fødsel , og det er gerne det sidste man mangler , og så vidt jeg husker også det første de giver ved igangsættelser ... Så er du utålmodig er det bare at hoppe under dynen med manden , og virker det ikke i første omganSF'er det bare at blive ved med at prøve

Her hjemme virkede det så godt med den første at der gik ca et døgn fra sex til fødsel ca

Ja det hjalp her... meeeeen det med sæden.... der skal altså meget sæd til... (som i virkelig MEGET) før det har effekt pga. sæden....

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

cdinesen skriver:

Jeg er 35+3 men orker næsten heller ikke mere! Dagene er lange og kan pga. Smerter kun sidde i sofaen eller ligge ned, så jeg er ved at drukne min kommende søn i alle mulige hjemmestrikkede ting, tror dog jeg i næste uge vil sy lidt, bare for at der skal ske lidt andet! Og så er der jo snart OL så er der også lidt sjov i tv, nu hvor Touren er slut! Hihi

Hehe, hvis jeg dog bare var så kreativ . Eller sportsinteresseret

Men se det fra den lyse side - din søn kommer ikke til at mangle tøj på kroppen

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

MarieMor skriver:

Det er da heldigvis en dejlig måde at forsøge at sætte den igang på .  Vi må bare igang .. Hehe .. 

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

babymus77 skriver:

Jeg er også hævet til dobbelt størrelse max træls.... Har også ventet og ventet, men har ikke været utålmodig før nu..... Hvor jeg også er ovre termins dato!!!! Dagene snegler sig afsted.... Kæresten er startet på arb og varmen gør jeg ingen steder ka holde ud at være:-) Men kan jo se ende på det, ingen går mere end 14 dage over tid, så indenfor 14 dage har jeg ham;-))    Min datter fik jeg 26 dage før termin.... Så det var også noget før... Der gik vandet bare en morgen;-) Så du har håb endnu..... 

Årh .. Hver dag krydser jeg fingre for, at jeg ikke går over tid  . Håber tværtimod at jeg føder lidt før . Han er jo allerede klar .. 

Og du har ret . Uanset hvad, så kommer han ud SNART

Vildt du fødte 26 dage før .. Bare af dig selv ..

Anmeld

25. juli 2012

BabyHL

Mettefpigen skriver:

Jeg fødte i 38 plus 1..... Og gik i gang af mig selv :-D

Dejligt at vide, at det rent faktisk sker ind i mellem . Håber håber håber det også sker for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.