Gider ikke mere !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

BabyHL

Ved godt, at det måske er en smule tidligt, men jeg er SÅ utålmodig nu! 

Jeg er idag 37+4, og nu gider jeg sgu snart ikke være gravid mere  

Er så træt af, at min mave er i vejen for alt, og den her (ellers længeventede) sommervarme, har fået mine fingre, fødder, ankler og ben til at hæve op til dobbelt størrelse! 

JM skønnede igår min store dreng til at veje 3500 gram, så man kan vist roligt sige, at han er "bagt færdig" . Han står fast og maven er sunket en del.

- Vi er klar, du er klar.. Kom nuuuuu  

Er der nogle af jer derude, der som førstegangsfødende, fødte i denne uge? . Og er der måske nogle af jer, der havde held med de forskellige "sæt-fødslen-igang-metoder" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

BabyHL

Slet ingen der har født i 38. Uge??

Anmeld

24. juli 2012

DitteFisk

Det er super træls at have det dårligt  

Men synes ikke man kan sige man ikke gider mere  

Jeg fødte 40+5 og hver dag føltes som år xD 
Du får snart din bebs at se  

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

BabyHL skriver:

Slet ingen der har født i 38. Uge??

Jeg synes du skal vente med at blive irriteret, for jeg havde det som dig.. at jeg synes det var træls allerede fra 38. uge.. og nu sidder jeg her.. 40+4 og har stadig IKKE født, og dagene bliver længere og længere og mere og mere træls! Så vent lidt med at blive utålmodig sørg for at holde dig beskæftiget..

Anmeld

24. juli 2012

MorDk

Kan godt forstå dig! Jeg er selv kun i uge 32+5 og er såååå træt men vil ikke have baby ud før MINDST 2 uger før termin....

Anmeld

24. juli 2012

Pinkrose

BabyHL skriver:

Ved godt, at det måske er en smule tidligt, men jeg er SÅ utålmodig nu! 

Jeg er idag 37+4, og nu gider jeg sgu snart ikke være gravid mere  

Er så træt af, at min mave er i vejen for alt, og den her (ellers længeventede) sommervarme, har fået mine fingre, fødder, ankler og ben til at hæve op til dobbelt størrelse! 

JM skønnede igår min store dreng til at veje 3500 gram, så man kan vist roligt sige, at han er "bagt færdig" . Han står fast og maven er sunket en del.

- Vi er klar, du er klar.. Kom nuuuuu  

Er der nogle af jer derude, der som førstegangsfødende, fødte i denne uge? . Og er der måske nogle af jer, der havde held med de forskellige "sæt-fødslen-igang-metoder" ?

Jeg fødte min datter ( første barn) da jeg var 37+1 i gik i gang ved at vandet gik

Anmeld

24. juli 2012

BabyHL

Frk P. skriver:

Jeg synes du skal vente med at blive irriteret, for jeg havde det som dig.. at jeg synes det var træls allerede fra 38. uge.. og nu sidder jeg her.. 40+4 og har stadig IKKE født, og dagene bliver længere og længere og mere og mere træls! Så vent lidt med at blive utålmodig sørg for at holde dig beskæftiget..

Det er vist for sent . Men tror det er fordi det hele er så ulideligt nu. Alt på mig er hævet til dobbelt størrelse, og har snart ikke flere ting at lave . Gør hovedrent hver dag, og babyværelse er helt klart . Kom gerne med forslag

Anmeld

24. juli 2012

BabyHL

MorDk skriver:

Kan godt forstå dig! Jeg er selv kun i uge 32+5 og er såååå træt men vil ikke have baby ud før MINDST 2 uger før termin....

Ja så har du lidt tid endnu .

Min baby er ca 20% større end gennemsnittet nu, så maven fylder bare det hele . Gad godt snart af med den . Vil bare gerne have bebs i armene nu!

Det er i øvrigt nogle rigtig gode 3D billeder du har af din lille mus :O

Anmeld

24. juli 2012

BabyHL

Denisep skriver:

Jeg fødte min datter ( første barn) da jeg var 37+1 i gik i gang ved at vandet gik

Det måtte gerne snart ske for mig

Anmeld

24. juli 2012

cdinesen

Jeg er 35+3 men orker næsten heller ikke mere! Dagene er lange og kan pga. Smerter kun sidde i sofaen eller ligge ned, så jeg er ved at drukne min kommende søn i alle mulige hjemmestrikkede ting, tror dog jeg i næste uge vil sy lidt, bare for at der skal ske lidt andet! Og så er der jo snart OL så er der også lidt sjov i tv, nu hvor Touren er slut! Hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.