bestil ferie????????Hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

vi tænger også bare til ferie og gerne ned til noget varme  min svigerinde og svoger er lige kommet hjem fra marlloca det fik de som afbud til 5000kr for de 2 og så har de haft ca 35-40 grader hver dag 

Det var godt nok os billigt må jeg sige .. Og fantastisk lækkert vejr .. det billigste jeg har fundet er 7000 kr for en uge ,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

MoarHvidovre skriver:

Vi har bestilt til Fuerventure til 4 voksne og 3 børn all inclusive til 20.000 kr. (tror enda det var lidt mindre, men da det ikke er mig som har betalt kan jeg ikke det nøjagtige beløb) Det var et rigtig godt tilbud igennem Kvickly. De har nogen gange rejsetilbud.

http://www.apollorejser.dk/DA/vores-rejsemaal/Europa/Spanien/Fuerteventura/Corralejo/Accomodations/Pages/LasMarismasw1011w1112.aspx

Okay fedt det lyder godt nok billigt ..

Anmeld

24. juli 2012

piap

Mortil2tiloktober skriver:

Det var godt nok os billigt må jeg sige .. Og fantastisk lækkert vejr .. det billigste jeg har fundet er 7000 kr for en uge ,

ja det var det, de så det på nette og ringede på det og skulle rejse dagen efter  

synes ikke jeg kan finde noget til under 10000 så 7000 er godt også billigt hvor er det hen? og hvem er det med?

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Okay fedt det lyder godt nok billigt ..

Ja og så er det all inclusive - super fedt når man har børn med

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

ja det var det, de så det på nette og ringede på det og skulle rejse dagen efter  

synes ikke jeg kan finde noget til under 10000 så 7000 er godt også billigt hvor er det hen? og hvem er det med?

Jeg har bare søgt på goggel billige rejser til tyrkiet , og så har jeg ellers siddet og kigget alle igennem Hvem det lige var med kan jeg ikk huske ..

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

Du kan os prøve og kigge på scanway tyrkieteksperten , vi rejste med dem sidste år .. og det var fint nok ..

Der er rejser til 6000 kr for 1 uge. ved ik hvor længe i vil afsted.

Anmeld

24. juli 2012

piap

Jeg har bare søgt på goggel billige rejser til tyrkiet , og så har jeg ellers siddet og kigget alle igennem Hvem det lige var med kan jeg ikk huske ..

ej bliver nød til at vise dig hvad jeg lige har fundet

http://sol.sunweb.dk/sog.aspx?N=4294966502

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

MoarHvidovre skriver:

Ja og så er det all inclusive - super fedt når man har børn med

Jaaa det er der ingen tvivl om at det er .

Anmeld

24. juli 2012

piap

Du kan os prøve og kigge på scanway tyrkieteksperten , vi rejste med dem sidste år .. og det var fint nok ..

Der er rejser til 6000 kr for 1 uge. ved ik hvor længe i vil afsted.

har også overvejet dem... manden er bare lidt mere skeptis

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

ej bliver nød til at vise dig hvad jeg lige har fundet

http://sol.sunweb.dk/sog.aspx?N=4294966502

Jaaa den fandt jeg lige os Det er billigt ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.