bestil ferie????????Hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

hvor vil I gerne hen??

Okay , ja så er der ret megt at vælge mellem .. jamen jeg vil bare gene prøve noget nyt end tyrkiet har været der ret mange gange , der er lækkert men jeg kender det efter hånden ret så godt ..

Jeg selv kunne godt tænke mig noget som grækenland eller sådan noget .. Men jeg synes det er små dyrt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

piap

Mortil2tiloktober skriver:

Okay , ja så er der ret megt at vælge mellem .. jamen jeg vil bare gene prøve noget nyt end tyrkiet har været der ret mange gange , der er lækkert men jeg kender det efter hånden ret så godt ..

Jeg selv kunne godt tænke mig noget som grækenland eller sådan noget .. Men jeg synes det er små dyrt .

vi har været på kreta og på rhodos nogle gange det er rimeligt dyrt i forhold til tyrkiet der har jeg været nogle gange, men man er jo næsten altid sikker på godt vejr i tyrkiet...

jamen vi vil ikke til bulgarrian der har min mand været og han siger det kun er fest og ballade og det er jo ikke lige det an vil med et barn.. så intil vidre er vi meget åben over for alt

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

vi har været på kreta og på rhodos nogle gange det er rimeligt dyrt i forhold til tyrkiet der har jeg været nogle gange, men man er jo næsten altid sikker på godt vejr i tyrkiet...

jamen vi vil ikke til bulgarrian der har min mand været og han siger det kun er fest og ballade og det er jo ikke lige det an vil med et barn.. så intil vidre er vi meget åben over for alt

Jaaa man er nemlig gangteret godt vejr i tyrkiet , mine forældre er lige kommet hjem der nede fra , de har ikk haft under 47 grader ..

Ja rohdos er nemlig mega dyr -- jeg må lede videre efter noget billigt . Vi er nemlig os åbne over for alt , jeg trænger bare til lidt ferie ..

Anmeld

24. juli 2012

piap

Mortil2tiloktober skriver:

Jaaa man er nemlig gangteret godt vejr i tyrkiet , mine forældre er lige kommet hjem der nede fra , de har ikk haft under 47 grader ..

Ja rohdos er nemlig mega dyr -- jeg må lede videre efter noget billigt . Vi er nemlig os åbne over for alt , jeg trænger bare til lidt ferie ..

vi tænger også bare til ferie og gerne ned til noget varme  min svigerinde og svoger er lige kommet hjem fra marlloca det fik de som afbud til 5000kr for de 2 og så har de haft ca 35-40 grader hver dag 

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Må jeg vøre fræk at spøger hvor i har bestilt og hvor til ??

Leder selv efter en billig rejse

Vi har bestilt til Fuerventure til 4 voksne og 3 børn all inclusive til 20.000 kr. (tror enda det var lidt mindre, men da det ikke er mig som har betalt kan jeg ikke det nøjagtige beløb) Det var et rigtig godt tilbud igennem Kvickly. De har nogen gange rejsetilbud.

http://www.apollorejser.dk/DA/vores-rejsemaal/Europa/Spanien/Fuerteventura/Corralejo/Accomodations/Pages/LasMarismasw1011w1112.aspx

Anmeld

24. juli 2012

piap

MoarHvidovre skriver:

Vi har bestilt til Fuerventure til 4 voksne og 3 børn all inclusive til 20.000 kr. Det var et rigtig godt tilbud igennem Kvickly. De har nogen gange rejsetilbud.

http://www.apollorejser.dk/DA/vores-rejsemaal/Europa/Spanien/Fuerteventura/Corralejo/Accomodations/Pages/LasMarismasw1011w1112.aspx

det kan du godt glæde dig til vi var der i november... husk en trøje til om aften det kan nemlig godt begynde at blæse meget om aften

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

piap skriver:

må jeg være fræk at spørge hvor i skal hen og hvad i har givet?? og hvor I flyver fra??

Vi har bestilt til Fuerventure til 4 voksne og 3 børn all inclusive til 20.000 kr. (tror enda det var lidt mindre, men da det ikke er mig som har betalt kan jeg ikke det nøjagtige beløb) Det var et rigtig godt tilbud igennem Kvickly. De har nogen gange rejsetilbud.

Anmeld

24. juli 2012

piap

MoarHvidovre skriver:

Vi har bestilt til Fuerventure til 4 voksne og 3 børn all inclusive til 20.000 kr. (tror enda det var lidt mindre, men da det ikke er mig som har betalt kan jeg ikke det nøjagtige beløb) Det var et rigtig godt tilbud igennem Kvickly. De har nogen gange rejsetilbud.

gennem kvickly hvordan ???

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

piap skriver:

det kan du godt glæde dig til vi var der i november... husk en trøje til om aften det kan nemlig godt begynde at blæse meget om aften

Ok. Tak for tippet - det vil jeg huske

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

piap skriver:

gennem kvickly hvordan ???

Via deres nyhedsbreve har de nogen gange nogen særtilbud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.