bestil ferie????????Hvornår????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.293 visninger
35 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

piap

Sagen er den at vi har ferie i uge 38 + 39 og vi vil rigtig gerne syd på men vi vil gerne afsted så billigt så muligt... tilbudene er begyndt at komme med rejser i september, men vi har fået at vide at hvis vi vil billige afsted så skal vi vente til lige først i september eller sidst i august??? vi er 2 voksne og 1 barn på 2½ der skal afsted, hvornår vil I bestille jeres rejse hvis I skulle afsted og gerne billigt ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

Man kan sige det kommer an på hvor længe i selv kan have nerverne i bero ved at trække den , er i nogen som kan bestille i aller sidste øjeblik og få det så billigt som muligt eller vil i gerner have styr på det lidt tid i forvejen ..

Jeg personligt når man har børn ville ik bestille mindre end 3 uger i forvejen ...

det kommer os an på om i har forelskede jer i et bestemt sted et bestemt hotel osv . måske der ik er plads hvis i bestiller i sidste øjeblik ..

Anmeld

24. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville snart bestille når I har en med på 2 1/2 år. Udbuddet er større og hvis I gerne vil have køleskab mv.

Vi har bestilt til 19. september og vi fik det rigtig billigt.

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville snart bestille når I har en med på 2 1/2 år. Udbuddet er større og hvis I gerne vil have køleskab mv.

Må jeg vøre fræk at spøger hvor i har bestilt og hvor til ??

Leder selv efter en billig rejse

Anmeld

24. juli 2012

piap

Mortil2tiloktober skriver:

Må jeg vøre fræk at spøger hvor i har bestilt og hvor til ??

Leder selv efter en billig rejse

sad lige og tænkte det samme...

Anmeld

24. juli 2012

piap

MoarHvidovre skriver:

må jeg være fræk at spørge hvor i skal hen og hvad i har givet?? og hvor I flyver fra??

Anmeld

24. juli 2012

mortilnoahogmelina

piap skriver:

sad lige og tænkte det samme...

Hvor ville i gerne hen ??

Anmeld

24. juli 2012

Lotus86

Jeg ville nok heller ikke vente for længe, med den her elendige sommer vil folk rigtig gerne afsted, så afbudsrejserne er generelt ikke særlig billige i år, da selskaberne ved, at de nok skal få dem solgt.

Tjek evt. afbudsrejser.dk - der samles det hele, og der er tit nogle gode tilbud, vi kom billigt afsted i juni, og skal igen her til august, og vi fandt begge rejser derinde.

Anmeld

24. juli 2012

piap

vi er meget åben for hvor vil gerne vil hen det skal bare være et sted der er varmt og helst ikke bulgerrian

Anmeld

24. juli 2012

piap

hvor vil I gerne hen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.