40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

MommyK skriver:

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Nej, jeg er 40+6 imorgen og jeg bliver sat i gang 41+3 som dig - og det er først på mandag ventetiden er laaaaang endnu

Puha - kan du klare varmen idag jeg kan ikke

Ja præcis på tirsdag er jeg 41+0 og det er du vel der når du skal afsted:-) der begynder de sagde hun:-) du er jo lige 4 dage foran mig;-) Åhh mine hænder stikker, og fødder også;-) lænd gør ondt... Og jeg kan ikke sove i den varme..... Åhh er ulideligt:-( Folk ringer og spørger er der sket noget?? Arggggg hehe;-) 

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Ja præcis på tirsdag er jeg 41+0 og det er du vel der når du skal afsted:-) der begynder de sagde hun:-) du er jo lige 4 dage foran mig;-) Åhh mine hænder stikker, og fødder også;-) lænd gør ondt... Og jeg kan ikke sove i den varme..... Åhh er ulideligt:-( Folk ringer og spørger er der sket noget?? Arggggg hehe;-) 

omg ja - jeg får nok 3 sms'er hver dag om der er sket noget det faktisk næsten det værste ved at vente!!

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

omg ja - jeg får nok 3 sms'er hver dag om der er sket noget det faktisk næsten det værste ved at vente!!

Ja det er ved at være træls.... Vi skal nok sige til hehe;-)

Anmeld

25. juli 2012

malo

Håber der snart sker noget for alle jer højgravide her i sommervarmen, kan godt forstå at I lider. Fødderne i et fad med koldt vand gør altså underværker for ens kropstemperatur...

Pøj pøj 

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Ja det er ved at være træls.... Vi skal nok sige til hehe;-)

Ja, mon ikke folk finder ud af når de er sket hvert fald????

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

malo skriver:

Håber der snart sker noget for alle jer højgravide her i sommervarmen, kan godt forstå at I lider. Fødderne i et fad med koldt vand gør altså underværker for ens kropstemperatur...

Pøj pøj 

Ja tak - det er virkelig ubehageligt.. :/ Man skal dælme sørge for at holde væske og sukkerbalancen iorden for ikke at blive alt for utilpas :/ Men forhåbentlig, er det snart ovre

og den med vandet, er en go idé

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

malo skriver:

Pøj pøj 

Præcis;-) Jeg er gået ind for at få noget mindre varme, kan slet ikke holde den varme ud hehe;-) Holder siesta og går ud senere igen hehe;-)

Anmeld

25. juli 2012

Emily2012<3

Spis MASSERE frisk ananas.. Det gjorde jeg dagen før jeg fødte (40+6)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.