40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Emilieprinsessen skriver:

Åhh ja sender en masssssse ve støv <3

ved du om man kan lave en aftale med JM eller læge om at blive sat igang indenfor så mange dage , over tiden, pga smerter mm

Tak for det

Ved jeg faktisk ikke, men vil da være oplagt at forhøre mig når jeg skal til scanning på torsdag!! for det er ved at være godt træls !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Mor1012

Frk P. skriver:

Tak for det

Ved jeg faktisk ikke, men vil da være oplagt at forhøre mig når jeg skal til scanning på torsdag!! for det er ved at være godt træls !

jeg skal os til jm torsdag

jeg har ihvertfald tænkt mig at sige jeg har det af helved til ... smerte mæssigt + jeg har en på 19 mdr at tage mig af . ville rigtig gerne de kunne løsne mine fosterhinner eller andet

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

jeg skal os til jm torsdag

jeg har ihvertfald tænkt mig at sige jeg har det af helved til ... smerte mæssigt + jeg har en på 19 mdr at tage mig af . ville rigtig gerne de kunne løsne mine fosterhinner eller andet

Mon ikke godt de vil hjælpe dig så - det bør de!! krydser nu alligevel fingre for at vi selv føder inden torsdag

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Hold da op, så er han da også en bette basse underligt du ikke skal scannes, troede reglerne var sådan? det skal man hvert fald her hvor jeg bor, for at se om alt stadig er ok og sådan? og med vægten.. håber nu alligevel ikke jeg når det på torsdag, selvom jeg tror jeg gør.. :/

Det var i uge 39+5 jeg blev vurdert til 3600:-) kan også være jeg skal, for det snakkede de også om:-)

Anmeld

24. juli 2012

Mor1012

Frk P. skriver:

Mon ikke godt de vil hjælpe dig så - det bør de!! krydser nu alligevel fingre for at vi selv føder inden torsdag

har lige sendt en email til lægen, måske man skal kommunikere med lægen også omkring det

ja jeg håber også, jeg kan sku ikk holde ud mere

vi Hååååber

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

har lige sendt en email til lægen, måske man skal kommunikere med lægen også omkring det

ja jeg håber også, jeg kan sku ikk holde ud mere

vi Hååååber

Håber du får det svar du ønsker dig og håber vi alle kan klare dagen idag med knap 30 grader

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Det var i uge 39+5 jeg blev vurdert til 3600:-) kan også være jeg skal, for det snakkede de også om:-)

Det er hvert fald procedure her jeg glæder mig lidt til at komme til scanning, så man lige kan få lidt virkelighed på det hele igen

Anmeld

25. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Det er hvert fald procedure her jeg glæder mig lidt til at komme til scanning, så man lige kan få lidt virkelighed på det hele igen

Husker også hun nævnte det... Men mener hun sagde at når jeg var 41+0 lavede de hindeløsning og 41+3 scan og sat igang.. Så det jo faktisk også det du er torsdag?? Godt og vel?? 

Anmeld

25. juli 2012

A.n.onym.

Frk P. skriver:

Så send gerne noget vestøv for nu KAN JEG ALTSÅ BARE IKKE VENTE MERE

Er ved at gå ud af mit gode skind (bogstavelig talt ), gider ikke vente mere, og vejret er ikke ligefrem det bedste for en højgravid hormonsyg kvinde Så baby - kom gerne ud inden dette døgn er omme!!

Anmeld

25. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Husker også hun nævnte det... Men mener hun sagde at når jeg var 41+0 lavede de hindeløsning og 41+3 scan og sat igang.. Så det jo faktisk også det du er torsdag?? Godt og vel?? 

Nej, jeg er 40+6 imorgen og jeg bliver sat i gang 41+3 som dig - og det er først på mandag ventetiden er laaaaang endnu

Puha - kan du klare varmen idag jeg kan ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.