40+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.600 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Så send gerne noget vestøv for nu KAN JEG ALTSÅ BARE IKKE VENTE MERE

Er ved at gå ud af mit gode skind (bogstavelig talt ), gider ikke vente mere, og vejret er ikke ligefrem det bedste for en højgravid hormonsyg kvinde Så baby - kom gerne ud inden dette døgn er omme!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Er ved at gå ud af mit gode skind (bogstavelig talt ), gider ikke vente mere, og vejret er ikke ligefrem det bedste for en højgravid hormonsyg kvinde Så baby - kom gerne ud inden dette døgn er omme!!

Selvom jeg har det som dig, så deler jeg gerne mit støv med dig smiler;-) Turen må da snart tilkomme os!!!!! Kram

Anmeld

24. juli 2012

Frk.S

Masser af ve-støv til jer begge.

PUUUUST!

(ih, hvor jeg kan huske utålmodigheden - jeg gik næsten 2 uger over tid)

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Frk.S skriver:

Masser af ve-støv til jer begge.

PUUUUST!

(ih, hvor jeg kan huske utålmodigheden - jeg gik næsten 2 uger over tid)

Sig ikke det Jeg gider ikke vente mere

Anmeld

24. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

PUUUUST PUUUUUST PUUUUUST, vestøv i din retning. Håber så meget for dig at din lille babygirl snart kigger ud til jer.

Glæder mig til en fødselsupdate og billeder af prinsessen 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Hvordan gik det??? :-) 

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Hvordan gik det??? :-) 

Alt for hurtigt! Hun havde ikke rigtig tid til mig :/ men sagde bare at alt var ok, fin hjertelyd og det der - babyvægt 3100 gram, og jeg skal til scanning og ctg på torsdag.. suuuuk - tiden er gået i stå!

Skal du ikke også til scanning, når du er gået over?

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Alt for hurtigt! Hun havde ikke rigtig tid til mig :/ men sagde bare at alt var ok, fin hjertelyd og det der - babyvægt 3100 gram, og jeg skal til scanning og ctg på torsdag.. suuuuk - tiden er gået i stå!

Skal du ikke også til scanning, når du er gået over?

Jeg syns bare hun sagde jeg sku komme d 31/7 til hindeløsning.... Hvis ikk han var kommet?? Men hun troede ikke selv på jeg nåede at komme..... Men men er sikker på at han ikke komme ud, uden tvang hehe;-)  men hvor det trykker alle steder

I understellet han blev skudt til 3600 sidst... 

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Jeg syns bare hun sagde jeg sku komme d 31/7 til hindeløsning.... Hvis ikk han var kommet?? Men hun troede ikke selv på jeg nåede at komme..... Men men er sikker på at han ikke komme ud, uden tvang hehe;-)  men hvor det trykker alle steder

I understellet han blev skudt til 3600 sidst... 

Hold da op, så er han da også en bette basse underligt du ikke skal scannes, troede reglerne var sådan? det skal man hvert fald her hvor jeg bor, for at se om alt stadig er ok og sådan? og med vægten.. håber nu alligevel ikke jeg når det på torsdag, selvom jeg tror jeg gør.. :/

Anmeld

24. juli 2012

Mor1012

Frk P. skriver:

Åhh ja sender en masssssse ve støv <3

ved du om man kan lave en aftale med JM eller læge om at blive sat igang indenfor så mange dage , over tiden, pga smerter mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.