Termin pust til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

Tanjadamgaard

Puuuuuust , jeg sender alt det ve-støv jeg kan komme i nærheden af, håber der sker noget idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

babymus77

Tanjadamgaard skriver:

Puuuuuust , jeg sender alt det ve-støv jeg kan komme i nærheden af, håber der sker noget idag 

Tak søde Tanja:-) Ingen tegn Så nok en stædigmås;-) 

Anmeld

24. juli 2012

Mor til L&S

Puster alt ve støv afsted til dig
Håber du får en god fødsel og at du snart har Julius i dine arme

Anmeld

24. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Det også ok så længe jeg går, så mærker jeg mig selv hehe, men bare en lille pause så holder det;-) Han har det nok for godt inde blandt lækkert mad, og koldt cola light hehe;-) Lige spist melon og vips kunne jeg mærke ham;-) Så han nyder nokderm gode service;-) 

Dejligt med masser af aktivitet. 

Håber han snart kommer ud og er aktiv i stedet

Pust pust pust 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Mor til Liva skriver:

Puster alt ve støv afsted til dig
Håber du får en god fødsel og at du snart har Julius i dine arme

Jaa håber det også:-) Ville ikke gøre noget, hvis han gad komme ud og hilse;-)

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt med masser af aktivitet. 

Håber han snart kommer ud og er aktiv i stedet

Pust pust pust 

Jaa det nu bare ikke til i den varme, man blir jo såååå træt hehe:-) Tænkte på, hvad gør man egentlig i den varme, indtil mælken er løbet til med væske til baby??? Er det nok det gennemsigtige man har de første dage??? 

Anmeld

24. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg har faktisk tænkt det samme. Sundhedsplejerske kommer jer torsdag hos os, så ville jeg lige hører hende ad. Kan evt update derefter, hvis ikke du ligger i fødsel der

Men på hospitalet inden vi blev udskrevet fik vi lige lidt info om amning og der nævnte de ingenting om andet end at man bare skulle gøre det "normale" for at få mælken til at løbe til og amningen igang

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg har faktisk tænkt det samme. Sundhedsplejerske kommer jer torsdag hos os, så ville jeg lige hører hende ad. Kan evt update derefter, hvis ikke du ligger i fødsel der

Men på hospitalet inden vi blev udskrevet fik vi lige lidt info om amning og der nævnte de ingenting om andet end at man bare skulle gøre det "normale" for at få mælken til at løbe til og amningen igang

Okay, det slog mig bare lige:-) Blir jo hot hot i morgen og resten af ugen:-) Så kom bare til at tænke på om de så sku ha ekstra evt kogt vand??? Mine andre store børn er vinter børn, så derfor ;-) Men mon ikke lidt ekstra babs det gir ?? :-))

Anmeld

24. juli 2012

projekt-ønskebarn

babymus77 skriver:

Okay, det slog mig bare lige:-) Blir jo hot hot i morgen og resten af ugen:-) Så kom bare til at tænke på om de så sku ha ekstra evt kogt vand??? Mine andre store børn er vinter børn, så derfor ;-) Men mon ikke lidt ekstra babs det gir ?? :-))

Jo det vil jeg tro og så holde ekstra øje med tissebleerne, at der er rigelig af dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.