Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endelig d 24/7-2012 min termins dato Pust pust til mig Vil ud og gå inden varmen tager fat.... Mange hilsner Anne, og Julius
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ve støv i din retning!
Har en veninde med termin i dag også - bliver spændende at se hvem af jer der føder først
rikkeregnbue skriver: Ve støv i din retning! Har en veninde med termin i dag også - bliver spændende at se hvem af jer der føder først
Tusinde takHar begge gange født 26 dage før, og 3 dage før... Men har på fornemmelsen han ikk bare lige kommer Har tid til hindeløsning om en uge.... Hvis ikk han vil ud inden
babymus77 skriver: Tusinde takHar begge gange født 26 dage før, og 3 dage før... Men har på fornemmelsen han ikk bare lige kommer Har tid til hindeløsning om en uge.... Hvis ikk han vil ud inden
Krydser for, at han kommer inden
Så kan jeg godt forstå at du er lidt utålmodig, og at være højgravid i varmen er bestemt ikke sjovt, så jeg krydser fingre for at der sker noget i dag
Første gang gik jeg en uge over tid og anden gang fødte jeg på terminsdatoen, men jeg har mails liggende fra kl. 14.30 hvor jeg skriver til en veninde "Øv der sker ikke noget i dag", men jeg fødte kl. 22.37 samme aften, så der er håb
Puster alt den veestøv i din retning som jeg kan
Masser af vestøv hele vejen fra Sjælland
Håber han snart melder sin ankomst. Fornuftigt at holde dig igang, det fik jeg at vide havde skubbet mit ekstra hurtigt igang
Jeg sender en masse vestøv i din retning
Jeg håber at lille Julius snart vil ud - især før varmen bliver for slem for det må godtnok være hårdt at være højgravid når det er varmt
malo skriver: Så kan jeg godt forstå at du er lidt utålmodig, og at være højgravid i varmen er bestemt ikke sjovt, så jeg krydser fingre for at der sker noget i dag Første gang gik jeg en uge over tid og anden gang fødte jeg på terminsdatoen, men jeg har mails liggende fra kl. 14.30 hvor jeg skriver til en veninde "Øv der sker ikke noget i dag", men jeg fødte kl. 22.37 samme aften, så der er håb
Aii hvor vildt:-) Ja jeg har heller ingen tegn andet end min lænd og alm plukkeveer så det blir nok heller ikke i dag:-) Det er så træls i varmen, alt hæver op hehe;-)
Tullepigen90 skriver: Jeg sender en masse vestøv i din retning Jeg håber at lille Julius snart vil ud - især før varmen bliver for slem for det må godtnok være hårdt at være højgravid når det er varmt
Tusinde tak;-) Men det virker ikke til han har tænkt sig frivilligt at komme ud!!! Har gået en time i godt tempo, gav også de plukkeveer jeg plejer, men intet mere hehe, de er væk nu når jeg sætter mig ned på en bænk thi hi;-) Alt på kroppen gør ondt i varmen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128