Termin pust til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
28 svar
0 synes godt om
24. juli 2012

babymus77

Endelig d 24/7-2012 min termins dato Pust pust til mig Vil ud og gå inden varmen tager fat.... Mange hilsner Anne, og Julius

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ve støv i din retning!

Har en veninde med termin i dag også - bliver spændende at se hvem af jer der føder først

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

rikkeregnbue skriver:

Ve støv i din retning!

Har en veninde med termin i dag også - bliver spændende at se hvem af jer der føder først

Tusinde takHar begge gange født 26 dage før, og 3 dage før... Men har på fornemmelsen han ikk bare lige kommer Har tid til hindeløsning om en uge.... Hvis ikk han vil ud inden

Anmeld

24. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

babymus77 skriver:

Tusinde takHar begge gange født 26 dage før, og 3 dage før... Men har på fornemmelsen han ikk bare lige kommer Har tid til hindeløsning om en uge.... Hvis ikk han vil ud inden

Krydser for, at han kommer inden

Anmeld

24. juli 2012

malo

babymus77 skriver:

Så kan jeg godt forstå at du er lidt utålmodig, og at være højgravid i varmen er bestemt ikke sjovt, så jeg krydser fingre for at der sker noget i dag

Første gang gik jeg en uge over tid og anden gang fødte jeg på terminsdatoen, men jeg har mails liggende fra kl. 14.30 hvor jeg skriver til en veninde "Øv der sker ikke noget i dag", men jeg fødte kl. 22.37 samme aften, så der er håb 

Anmeld

24. juli 2012

B&J

Puster alt den veestøv i din retning som jeg kan

Anmeld

24. juli 2012

projekt-ønskebarn

Masser af vestøv hele vejen fra Sjælland  

Håber han snart melder sin ankomst. Fornuftigt at holde dig igang, det fik jeg at vide havde skubbet mit ekstra hurtigt igang  

Anmeld

24. juli 2012

Tullepigen90

Jeg sender en masse vestøv i din retning 

Jeg håber at lille Julius snart vil ud - især før varmen bliver for slem for det må godtnok være hårdt at være højgravid når det er varmt 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

malo skriver:

Så kan jeg godt forstå at du er lidt utålmodig, og at være højgravid i varmen er bestemt ikke sjovt, så jeg krydser fingre for at der sker noget i dag

Første gang gik jeg en uge over tid og anden gang fødte jeg på terminsdatoen, men jeg har mails liggende fra kl. 14.30 hvor jeg skriver til en veninde "Øv der sker ikke noget i dag", men jeg fødte kl. 22.37 samme aften, så der er håb 

Aii hvor vildt:-) Ja jeg har heller ingen tegn andet end min lænd og alm plukkeveer så det blir nok heller ikke i dag:-) Det er så træls i varmen, alt hæver op hehe;-) 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Tullepigen90 skriver:

Jeg sender en masse vestøv i din retning 

Jeg håber at lille Julius snart vil ud - især før varmen bliver for slem for det må godtnok være hårdt at være højgravid når det er varmt 

Tusinde tak;-) Men det virker ikke til han har tænkt sig frivilligt at komme ud!!! Har gået en time i godt tempo, gav også de plukkeveer jeg plejer, men intet mere hehe, de er væk nu når jeg sætter mig ned på en bænk thi hi;-) Alt på kroppen gør ondt i varmen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.