Termin pust til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

babymus77

projekt-ønskebarn skriver:

Masser af vestøv hele vejen fra Sjælland  

Håber han snart melder sin ankomst. Fornuftigt at holde dig igang, det fik jeg at vide havde skubbet mit ekstra hurtigt igang  

Det også ok så længe jeg går, så mærker jeg mig selv hehe, men bare en lille pause så holder det;-) Han har det nok for godt inde blandt lækkert mad, og koldt cola light hehe;-) Lige spist melon og vips kunne jeg mærke ham;-) Så han nyder nokderm gode service;-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

babymus77

B&J skriver:

Puster alt den veestøv i din retning som jeg kan

Tusinde tak;-) Har brug for det.... Men endersikkert med at jeg skal sættes i gang... Hehe tror han hygger sig;-) 

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Puuuuuuster til dig  og håber du snart får din baby i armene

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Puuuuuuster til dig  og håber du snart får din baby i armene

Deler med dig;-) nu må det da være vores tur;-) Nogen tegn ved dig???

Anmeld

24. juli 2012

Blirnokaldrigfru

babymus77 skriver:

Deler med dig;-) nu må det da være vores tur;-) Nogen tegn ved dig???

Jeg vågnede i nat med en meget voldsom plukkeve der virkelig gav de vildeste mens smerter i lænden :/ Men det gik væk igen Skal til jordemor om lidt, så håber hun vil tjekke om jeg er ved at åbne mig

Hva med dig?

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

Frk P. skriver:

Jeg vågnede i nat med en meget voldsom plukkeve der virkelig gav de vildeste mens smerter i lænden :/ Men det gik væk igen Skal til jordemor om lidt, så håber hun vil tjekke om jeg er ved at åbne mig

Hva med dig?

Jeg blev sygemeldt tidlig pga bækken.... Har haft en lang periode hvor det ikke var så slemt, men har max ondt i lænd igen nu!!!! Og så de plukkeveer jeg har haft i to mdr:-) Så nejingenting.... Mon ikke du kan lokke hende til det:-) Det plejer at hjælpe lidt til at de roder lidt;-) Glæder mig til at høre din Update:-) Krydser

Anmeld

24. juli 2012

M&N

Sikke en dejlig dato.. Det er trods alt godt vejr idag 

Jeg sender alt det vestøv jeg kan... 

God fornøjelse med den overstående fødsel, når din bebse vil ud. 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Sikke en dejlig dato.. Det er trods alt godt vejr idag 

Jeg sender alt det vestøv jeg kan... 

God fornøjelse med den overstående fødsel, når din bebse vil ud. 

Tusinde tak;-) Stædigheden må klart være fra farmand;-) Hehe ...... Vil bare så gerne se ham, og kramme ham.... Kan bare slet ikke vente:-))

Anmeld

24. juli 2012

M&N

babymus77 skriver:

Tusinde tak;-) Stædigheden må klart være fra farmand;-) Hehe ...... Vil bare så gerne se ham, og kramme ham.... Kan bare slet ikke vente:-))

Det kan jeg godt forstå! 

Er spændt på en dejlig opdatering, forhåbentlig inden længe.. Det ville være en fantastisk dag at komme ud på. 

Anmeld

24. juli 2012

babymus77

BabyWish2012 <3 skriver:

Det kan jeg godt forstå! 

Er spændt på en dejlig opdatering, forhåbentlig inden længe.. Det ville være en fantastisk dag at komme ud på. 

Ja præcis;-) Men ingen tegn øvv øvv øvv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.