-Sigrid- skriver:
Jep, og fik også voldsom vand, bækkenløsning stortset fra starten af og tilsidst troede de jeg havde svangerskabsforgiftning
- og manden vil have 6 mere 

Øv hvor træls
Det kan købes på apoteket og virker rigtig hurtigt, påvirker ikke baby eller amning (fik det på hospitalet fordi det blev rigtig slemt (troede jeg var i fødsel fordi opkastningen gjorde at jeg fik voldsomme plukveer)) og så koster det ikke særlig meget 
Hehe jeg var 6 måneder henne før min mand turde gå med ud når jeg kastede op, for jeg var åbenbart gået hormonella på ham én gang... Så det har været voldsomt ^^
Ellers så er minttyggegummi også godt 
Jeg kastede kun op 1½ gang til fødslen!
- men sad med en spand stortset heletiden... Sad ude i vores opgang med en spand mellem benene, kun i morgenkåbe og slippers (læs; ingen trusser, bh, trøje eller NOGET - kun morgenkåbe) og skreg... Og alle naboerne er muslimske og har små børn 

Hahahahaha, ej undskuld men den historie fik mig til at smile MEGET stort
Og man er jo bare SÅ ligeglad med hvad omverdenen tænker om én lige på det tidspunkt 
Fedt at de ikke koster særlig meget, har lige pt, et meget stramt buget, så det ville da være rart hvis jeg kunne hjælpes uden at skulle betale dyre domme for det eller vente indtil vi får lidt bedre råderum over økonomien... Et bryllup + udebleven su fra juli indtil september kan virkelig tage hårdt på det 
Jeg opdagede faktisk at da jeg spiste en after eight at jeg fik det bedre, for et par uger siden, men så tog jeg én mere og så fik jeg det alligevel dårligt igen... Kunne være jeg skulle prøve igen, bare med den ene 
Jeg havde simpelthen en spand rundt med mig hele tiden, for jeg kunne ikke nå ud på toilettet hver gang, så mange gange lå jeg i sengen og bare ørlede helt vildt, mens manden så aede mig blidt på ryggen... rigtig dejligt