Så kan jeg ikke løbe fra det mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

B&J

Muhmi skriver:

Taaaaaaaaaark sødeste!! 

Nej jeg kan forstå udfra hvor mange der har læst mit indlæg og på hvor mange der har svaret, at der ikke er mange der ved hvordan det er at være i det kvalme/opkasthelvdede...

Håber virkelig også at det ikke bliver værre end det er lige nu eller at det snart bliver bedre...

Og ja da, det er helt igennem vidunderligt at være gravid igen, det er bare mega træls når det skal være på den måde

puhh ja det må være jaa addd.... for at sige det lige ud for når man er sulten jamen så har man ikke lyst til mad fordi man har kvalme osv puhh en følelse.. ej håber virkelig det stopper for det er bestemt ikke behaligt...

og jaa det er da mega vidunderligt du er gravid JUBII

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Puha ej det var også slemt for dig da Kastede rigtig meget op da jeg ventede Silas får helt kvalme (læs: mere kvalme) af at huske på det... Og de stakkels mænd kan jo ikke gøre andet end at ae én på ryggen og komme med lidt frisk vand osv.

Vil da helt klart undersøge det der balancid, det lyder da som et vidundermiddel...

Hehe, ej kastede også voldsomt op til fødslen, men det var pga af smerter og nervøsitet... Håber jeg klarer den bedre næste gang

Jep, og fik også voldsom vand, bækkenløsning stortset fra starten af og tilsidst troede de jeg havde svangerskabsforgiftning - og manden vil have 6 mere 

Øv hvor træls Det kan købes på apoteket og virker rigtig hurtigt, påvirker ikke baby eller amning (fik det på hospitalet fordi det blev rigtig slemt (troede jeg var i fødsel fordi opkastningen gjorde at jeg fik voldsomme plukveer)) og så koster det ikke særlig meget

Hehe jeg var 6 måneder henne før min mand turde gå med ud når jeg kastede op, for jeg var åbenbart gået hormonella på ham én gang... Så det har været voldsomt ^^

Ellers så er minttyggegummi også godt

Jeg kastede kun op 1½ gang til fødslen! - men sad med en spand stortset heletiden... Sad ude i vores opgang med en spand mellem benene, kun i morgenkåbe og slippers (læs; ingen trusser, bh, trøje eller  NOGET - kun morgenkåbe) og skreg... Og alle naboerne er muslimske og har små børn

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Jep, og fik også voldsom vand, bækkenløsning stortset fra starten af og tilsidst troede de jeg havde svangerskabsforgiftning - og manden vil have 6 mere 

Øv hvor træls Det kan købes på apoteket og virker rigtig hurtigt, påvirker ikke baby eller amning (fik det på hospitalet fordi det blev rigtig slemt (troede jeg var i fødsel fordi opkastningen gjorde at jeg fik voldsomme plukveer)) og så koster det ikke særlig meget

Hehe jeg var 6 måneder henne før min mand turde gå med ud når jeg kastede op, for jeg var åbenbart gået hormonella på ham én gang... Så det har været voldsomt ^^

Ellers så er minttyggegummi også godt

Jeg kastede kun op 1½ gang til fødslen! - men sad med en spand stortset heletiden... Sad ude i vores opgang med en spand mellem benene, kun i morgenkåbe og slippers (læs; ingen trusser, bh, trøje eller  NOGET - kun morgenkåbe) og skreg... Og alle naboerne er muslimske og har små børn

Hahahahaha, ej undskuld men den historie fik mig til at smile MEGET stort Og man er jo bare SÅ ligeglad med hvad omverdenen tænker om én lige på det tidspunkt

Fedt at de ikke koster særlig meget, har lige pt, et meget stramt buget, så det ville da være rart hvis jeg kunne hjælpes uden at skulle betale dyre domme for det eller vente indtil vi får lidt bedre råderum over økonomien... Et bryllup + udebleven su fra juli indtil september kan virkelig tage hårdt på det

Jeg opdagede faktisk at da jeg spiste en after eight at jeg fik det bedre, for et par uger siden, men så tog jeg én mere og så fik jeg det alligevel dårligt igen... Kunne være jeg skulle prøve igen, bare med den ene

Jeg havde simpelthen en spand rundt med mig hele tiden, for jeg kunne ikke nå ud på toilettet hver gang, så mange gange lå jeg i sengen og bare ørlede helt vildt, mens manden så aede mig blidt på ryggen... rigtig dejligt

Anmeld

24. juli 2012

Solstrålebørn

Muhmi skriver:

Nu må jeg da konstatere at jeg virkelig er gravid... Ikke fordi jeg havde problemer med at regne det ud i forvejen, mange positive tests, konstant kvalme, ømme bryster og humørsvingninger...

Men nu skete det som jeg virkelig har fortrængt mens jeg var gravid med Silas, det poppede dog alt sammen frem i hovedet igen da det skete lige nu....

Jeg kastede op... Der er altså virkelig ikke særlig meget der slår det at sidde på sine knæ, foroverbøjet med hovedet i tønden, samtidig med at man holder sit hår og for hver gang man får en opkastsrefleks så pisser man lidt mere i bukserne... Det er så ydmygende og jeg føler mig endnu engang som en af de mest utiltrækkende kvinder på hele jorden.... 

Kan huske at det begyndte omkring samme tid da jeg ventede Silas og blev ved til ca. en uge før jeg fødte... Tænk at jeg skal til at skulle det igennem igen... Puha, selvfølgelig er det vidunderligt at være gravid, men hold da helt op hvor man virkelig fortrænger en masse efter man har født... Tror det er derfor man gør det igen, det virkede ikke så slemt da man så lå med den her lille vidunderlige skat i armene, men nu hvor jeg oplever det igen, så kan jeg godt se at det bare blev gemt godt væk i baghovedet indtil næste gang...

Ja sorry for mit brok, havde bare lige behov for at dele med nogle....

Jeg ved hvordan du har det... Begge mine graviditeter var med kvalme/opkast fra start og helt frem til jeg havde født... 

Jeg prøvede lidt af hvert uden held... 

Håber virkelig ikke du skal døje med det helt frem til fødslen... 

Anmeld

25. juli 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Hahahahaha, ej undskuld men den historie fik mig til at smile MEGET stort Og man er jo bare SÅ ligeglad med hvad omverdenen tænker om én lige på det tidspunkt

Fedt at de ikke koster særlig meget, har lige pt, et meget stramt buget, så det ville da være rart hvis jeg kunne hjælpes uden at skulle betale dyre domme for det eller vente indtil vi får lidt bedre råderum over økonomien... Et bryllup + udebleven su fra juli indtil september kan virkelig tage hårdt på det

Jeg opdagede faktisk at da jeg spiste en after eight at jeg fik det bedre, for et par uger siden, men så tog jeg én mere og så fik jeg det alligevel dårligt igen... Kunne være jeg skulle prøve igen, bare med den ene

Jeg havde simpelthen en spand rundt med mig hele tiden, for jeg kunne ikke nå ud på toilettet hver gang, så mange gange lå jeg i sengen og bare ørlede helt vildt, mens manden så aede mig blidt på ryggen... rigtig dejligt

Hehe jeg syntes også det var rert sjovt (bagefter), også fordi det var kl 03 d 19. januar

de koster ca 1 kr pr stk Vi er nemlig præcis i samme situation som jer, vi blev også gift i maj, begge på su (vi begynder begge på ny uddannelse i august - manden dog først efter d. 20.) ... Det stinker! 

Ej hvor sjovt

Samme her, tilsidst var manden også så træt af at jeg kastede op konstant at han bare lagde mig i sengen med en spand... Selvom vi boede i en etværelses på 24m 2, og jeg nåede det ikke altid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.