Så kan jeg ikke løbe fra det mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2012

B&J

puhh en omgang søde du må brokke dig ALT DET DU VIL for jeg ved slet ikke hvordan det er at have det sådan, men ved når man er syg og kaster op og tænk du gør det hverdag åhhh stakkels dig søde håber virkelig du kan få et eller andet for det for føj det er bare træls...

men vidunderligt du er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Ej, puha Det lyder godt nok slemt!!! Jeg håber virkelig, at du kan finde noget, der virker på dig, så du ikke skal kæmpe med det resten af tiden, for så er der godt nok lang tid til februar

Knus Carina

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

Først og fremmest tillykke med den lille ny guldklump der kommer.

Et godt råd mod kvalme og opkastninger mens man er gravid er Akupunktur eller Zoneterapi.

Jeg led godt nok kun af kvalme da jeg ventede den mindste, og det kunne klares med mandler. Men flere jeg kender der har kastet op har prøvet Akupunktur og siger at det virker.

Held og lykke og pøj pøj med resten af graviditeten

Ja vores sp sagde godt nok at akupunktur kunne hjælpe, men da jeg skulle føde Silas ville jeg rigtig gerne have gjort det uden smertestillende, undtagen varmt vand og akupunktur... Vandet var ikke en mulighed fordi det blev lukket  på hele sygehuset klokken 6 om morgenen pga. ombygning og så synes jeg at akupunkturen gjorde mine smerter være end hvad de var i forvejen... Så desværre har jeg ikke så meget tillid til akupunktur nu her...

Men min stedfar er zoneterapuet så det kunne godt være jeg skulle spørge ham om han havde lyst

Og tak for tillykker

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

Gigl skriver:

Puha.. jeg får selv sådan helt en nær-døds-oplevelse når jeg kaster op x) hehe.. men det er også uhyre sjældent. 

Nu er jeg også lige blevet gravid, og jeg HÅBER jeg slipper (det gjorde jeg sidste gang) 

Håber heller ikke det bliver slemt med dig, det er da næsten ikke til at holde ud  

men stort tillykke alligevel

Årh ja, det er simpelthen så forfærdeligt.... Kan virkelig også bare føle mig helt uden kræfter og håb for menneskeheden når jeg ligger dér og er så sårbar

Ej det er nemlig næsten slet ikke til at holde ud, men det der er "værre" den her gang, er jo at jeg ikke bare kan smide mig på sofaen og sove hele dagen, for jeg har jo også en søn jeg skal tage mig af nu... Heldigvis hjælper manden mig rigtig godt og jeg fik da lov til at tage en hel 4-timers lur tidligere Juhuu

Anmeld

24. juli 2012

DitteFisk

Muhmi skriver:

Årh ja, det er simpelthen så forfærdeligt.... Kan virkelig også bare føle mig helt uden kræfter og håb for menneskeheden når jeg ligger dér og er så sårbar

Ej det er nemlig næsten slet ikke til at holde ud, men det der er "værre" den her gang, er jo at jeg ikke bare kan smide mig på sofaen og sove hele dagen, for jeg har jo også en søn jeg skal tage mig af nu... Heldigvis hjælper manden mig rigtig godt og jeg fik da lov til at tage en hel 4-timers lur tidligere Juhuu

Dejligt med lidt aflastning, når det behøves  

Min dreng er på ferie med mine forældre, så jeg har næsten en hel uges afslapning .. aaah

Håber ikk det bliver slemmere for dig.

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

-Sigrid- skriver:

Jeg fik noget som hedder balancid - og det hjalp! I starten kastede jeg op 15-25 gange om dagen, det tog dog af fra uge 18 til 5-6 gange

Men balancid gjorde at det kun var 2 gange om ugen i gennemsnit  (hvor fødslen ikke var med)

Puha ej det var også slemt for dig da Kastede rigtig meget op da jeg ventede Silas får helt kvalme (læs: mere kvalme) af at huske på det... Og de stakkels mænd kan jo ikke gøre andet end at ae én på ryggen og komme med lidt frisk vand osv.

Vil da helt klart undersøge det der balancid, det lyder da som et vidundermiddel...

Hehe, ej kastede også voldsomt op til fødslen, men det var pga af smerter og nervøsitet... Håber jeg klarer den bedre næste gang

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

puhh en omgang søde du må brokke dig ALT DET DU VIL for jeg ved slet ikke hvordan det er at have det sådan, men ved når man er syg og kaster op og tænk du gør det hverdag åhhh stakkels dig søde håber virkelig du kan få et eller andet for det for føj det er bare træls...

men vidunderligt du er gravid

Taaaaaaaaaark sødeste!! 

Nej jeg kan forstå udfra hvor mange der har læst mit indlæg og på hvor mange der har svaret, at der ikke er mange der ved hvordan det er at være i det kvalme/opkasthelvdede...

Håber virkelig også at det ikke bliver værre end det er lige nu eller at det snart bliver bedre...

Og ja da, det er helt igennem vidunderligt at være gravid igen, det er bare mega træls når det skal være på den måde

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

Taco78 skriver:

Ej, puha Det lyder godt nok slemt!!! Jeg håber virkelig, at du kan finde noget, der virker på dig, så du ikke skal kæmpe med det resten af tiden, for så er der godt nok lang tid til februar

Knus Carina

Allllllt for lang tid, hvis det skal vare hele graviditeten igennem igen... Det håber jeg virkelig ikke at det gør 

Tak for krammer 

Anmeld

24. juli 2012

Muhmi

Gigl skriver:

Dejligt med lidt aflastning, når det behøves  

Min dreng er på ferie med mine forældre, så jeg har næsten en hel uges afslapning .. aaah

Håber ikk det bliver slemmere for dig.

Åårh det er da også bare super dejligt Heldige dig

Ja for søren, selvom jeg har sovet det meste af dagen væk, så var det det hele værd, dog sidder jeg igen og er mega træt...  Håber snart Silas falder i søvn så jeg bare kan smide mig i sengen, sætte en film på og falde i søvn til den

Det håber jeg heller ikke at det gør

Anmeld

24. juli 2012

DitteFisk

Muhmi skriver:

Åårh det er da også bare super dejligt Heldige dig

Ja for søren, selvom jeg har sovet det meste af dagen væk, så var det det hele værd, dog sidder jeg igen og er mega træt...  Håber snart Silas falder i søvn så jeg bare kan smide mig i sengen, sætte en film på og falde i søvn til den

Det håber jeg heller ikke at det gør

Haha ;D det lyder som en hyggelig ide. 

Jeg er også super træt i dag! Nogle dage har jeg det helt normalt, men de fleste dage føler jeg mig godt nok gravid! x) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.