HVORFOR skal han ødelægge alt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Dinna88

Vidunderligeunger skriver:

ja det har du i hvert fald og der er en del med en højere uddannelse herinde som ved alt om hvad det vil sige at studere og hvordan det kan være i de hårde tider jeg håber selv på at komme på uni en dag 

jeg  for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Nessie

Han er da vist bare misundelig, og irriteret over at du ikke gør som han har planlagt.

Godt du lytter til hvad DU vil, så bliver man gladest.

Kunne jeg gå tilbage i tiden, ville jeg vælge anderledes, tog bare den uddannelse der virkede som om den var bedst, og ikke det jeg nok egentlig hellere ville.

Anmeld

28. juli 2012

Dinna88

Nessie skriver:

Han er da vist bare misundelig, og irriteret over at du ikke gør som han har planlagt.

Godt du lytter til hvad DU vil, så bliver man gladest.

Kunne jeg gå tilbage i tiden, ville jeg vælge anderledes, tog bare den uddannelse der virkede som om den var bedst, og ikke det jeg nok egentlig hellere ville.

Han er ikke kun irriteret - han er voldsomt sur. (Har han sagt til min kære moder, jeg selv har han ikke kontakten efter den viste samtale der foregik over facebook.) 

Da jeg mødte min kæreste og gik fra min ekskæreste besluttede jeg at NU skulle jeg bestemme over mit eget liv. Og det er det jeg gør. Det er ikke hans rolle at diktere mit liv mere - så ja, sådan bliver man gladest!!

Åh, det er jeg ked af at høre. Hvad ville du gerne have gjort i stedet for?

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

Dinna88 skriver:

Han er ikke kun irriteret - han er voldsomt sur. (Har han sagt til min kære moder, jeg selv har han ikke kontakten efter den viste samtale der foregik over facebook.) 

Da jeg mødte min kæreste og gik fra min ekskæreste besluttede jeg at NU skulle jeg bestemme over mit eget liv. Og det er det jeg gør. Det er ikke hans rolle at diktere mit liv mere - så ja, sådan bliver man gladest!!

Åh, det er jeg ked af at høre. Hvad ville du gerne have gjort i stedet for?

Ja, det er nemlig sådan man bliver gladest  Ingen skal fortælle hvad der er bedst for dig, det skal du nok selv finde ud af

Jeg ville faktisk godt have været dyrlæge, men havde slet ikke de rette evner til det. Og gik væk fra at arbejde med dyr, fordi jeg ville have svært ved at sige at det var et arbejde, ville ende med at bo på en gård på bøhlandet med 1400 forskellige dyr

Og så ville jeg egentlig gerne have været sygeplerske, men sådan blev det desværre ikke. Kan først se nu, mange år efter, at det nok var det jeg ville have været bedst til

Anmeld

29. juli 2012

Dinna88

Nessie skriver:

Ja, det er nemlig sådan man bliver gladest  Ingen skal fortælle hvad der er bedst for dig, det skal du nok selv finde ud af

Jeg ville faktisk godt have været dyrlæge, men havde slet ikke de rette evner til det. Og gik væk fra at arbejde med dyr, fordi jeg ville have svært ved at sige at det var et arbejde, ville ende med at bo på en gård på bøhlandet med 1400 forskellige dyr

Og så ville jeg egentlig gerne have været sygeplerske, men sådan blev det desværre ikke. Kan først se nu, mange år efter, at det nok var det jeg ville have været bedst til

Det har jeg også efterhånden lært 

hahaha, der minder vi vist meget om hinanden! Jeg ville have mindst lige så mange, og hver gang et dyr var kommet til skade, så ville jeg da hyle helt vildt

hvor er det dog ærgeligt, at du først har indset det for sent  

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

Dinna88 skriver:

Det har jeg også efterhånden lært 

hahaha, der minder vi vist meget om hinanden! Jeg ville have mindst lige så mange, og hver gang et dyr var kommet til skade, så ville jeg da hyle helt vildt

hvor er det dog ærgeligt, at du først har indset det for sent  

Ha ha ha, var da i det mindste så fornuftig at indse at det ikke ville være godt for mig at arbejde med dyr

Måske derfor jeg bare blev kontoruddannet?

Ja, det er lidt trist, men der er ikke noget at gøre ved det nu, og så må jeg jo bare få det bedste ud af det jeg kan

Anmeld

29. juli 2012

MinNoah

En klog man der er bedre end   alle andre,

Det er ikke for at være efter dig... Men du kan godt selv have arvet lidt af det dér når man læser dine indlæg/tråde.... :-S

Nogle gange kan man ikke selv se det....

Jeg plejer at undgå dine indlæg eller svar netop af den grund du beskriver din bror er på....

Og igen det er ikke for at være ond men måske for at åbne dine øjne lidt overfor din egen væremåde hvis du ikke bryder dig om hans

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.