Det er lige så tårerne triller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

TbCp

FrkT skriver:

Ja, det er fantastisk.

Og nej, det gør han nok ikke.... har ikke meget forstand på det, men ud fra hvad jeg læste af det du skrev og det jeg ellers selv har læst, så må det være ufattelig smertefuldt. Så han må bestemt være en sej lille gut 

Det tror jeg det er!
Altså en operation i sig selv giver jo smerter, men at det så er i tarmene må have gjort skrækkeligt ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

FrkT

TbCp skriver:

Det tror jeg det er!
Altså en operation i sig selv giver jo smerter, men at det så er i tarmene må have gjort skrækkeligt ondt

Ja.... men hvor er det bare godt det er overstået.... og han er sund og rask 

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

FrkT skriver:

Ja.... men hvor er det bare godt det er overstået.... og han er sund og rask 

Ja for pokker!!!

Anmeld

23. juli 2012

chael

23. juli 2012

TbCp

chael skriver:

Anmeld

23. juli 2012

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg har lige siddet og læst tilbage i mine gamle indlæg, fra dengang i december hvor Mikkel var rigtig rigtig syg.

Jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har fået det sagt, men alle de ord i kom med, virtuelle kram, hjerter, tanker.... de betød simpelthen så meget!!!
At komme herind gav mig både et lille pusterum, men samtidig et sted at få sat ord på alt det der skete og at der så var så mange mennesker herinde... folk som jo slet ikke kendte os... der skrev så mange søde ting, det var simpelthen så fantastisk og var med til at holde modet oppe.

Så 1000 1000 tak skal i alle sammen have, for den støtte i viste.

Og for kurven der kom med alle lækkerierne... det betød at der var hjemmebag og hygge til Liva i en december der slet ikke blev som vi havde håbet.

Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at vise min taknemmelighed, men i hvert fald håber jeg at rigtig mange af jer ser den her tråd, så i ved hvor meget det betyder at smide et lille ord!

TAK!!!!

Jeg har også tænkt meget på jer alle 4

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

Ariel skriver:

Jeg har også tænkt meget på jer alle 4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.