TbCp skriver:
Jeg har lige siddet og læst tilbage i mine gamle indlæg, fra dengang i december hvor Mikkel var rigtig rigtig syg.
Jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har fået det sagt, men alle de ord i kom med, virtuelle kram, hjerter, tanker.... de betød simpelthen så meget!!!
At komme herind gav mig både et lille pusterum, men samtidig et sted at få sat ord på alt det der skete og at der så var så mange mennesker herinde... folk som jo slet ikke kendte os... der skrev så mange søde ting, det var simpelthen så fantastisk og var med til at holde modet oppe.
Så 1000 1000 tak skal i alle sammen have, for den støtte i viste.
Og for kurven der kom med alle lækkerierne... det betød at der var hjemmebag og hygge til Liva i en december der slet ikke blev som vi havde håbet.
Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at vise min taknemmelighed, men i hvert fald håber jeg at rigtig mange af jer ser den her tråd, så i ved hvor meget det betyder at smide et lille ord!
TAK!!!!
Årh søde Tina!
Nu sidder jeg helt og har fået fluer i øjet

Ikke takke, vi ved hvor meget det betød for Carsten og dig - Ja, jer alle 4!
Jeg kunne ikke selv være med i den flotte kurv til jer dengang, men I var bestemt i mine tanker hver dag - Og hver evig eneste aften, blev disse lys tændt for lille Mikkel og jer ! Tro, håb og kærlighed er vejen frem 
Det er så fedt at følge med på facebook, bloggen og herinde - At se hvor godt I er kommet ud på den anden side - Varmer mit hjerte 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld