Det er lige så tårerne triller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
26 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

TbCp

Jeg har lige siddet og læst tilbage i mine gamle indlæg, fra dengang i december hvor Mikkel var rigtig rigtig syg.

Jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har fået det sagt, men alle de ord i kom med, virtuelle kram, hjerter, tanker.... de betød simpelthen så meget!!!
At komme herind gav mig både et lille pusterum, men samtidig et sted at få sat ord på alt det der skete og at der så var så mange mennesker herinde... folk som jo slet ikke kendte os... der skrev så mange søde ting, det var simpelthen så fantastisk og var med til at holde modet oppe.

Så 1000 1000 tak skal i alle sammen have, for den støtte i viste.

Og for kurven der kom med alle lækkerierne... det betød at der var hjemmebag og hygge til Liva i en december der slet ikke blev som vi havde håbet.

Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at vise min taknemmelighed, men i hvert fald håber jeg at rigtig mange af jer ser den her tråd, så i ved hvor meget det betyder at smide et lille ord!

TAK!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

babymus77

Åhh nu sidder jeg helt og tuder hehe, Det var så lidt Tina, det var det mindste vi kunne gøre.... Vi har tænkt og følt med jerDig Mikkel og jeres familie ønskes alt held og lykke i fremtiden, samt en forsat go sommerKnus Anne 

Anmeld

23. juli 2012

nilletøz

Sidder da også lige med tåre i øjnkrogen nu! 

Du/ i var tit i min tanker, tjekkede siden konstant for at se om der var kommet noget nyt!! 

Sikke en smuk og dejlig dreng han er.! Lige til at spise!

Anmeld

23. juli 2012

Becks

TbCp skriver:

Jeg har lige siddet og læst tilbage i mine gamle indlæg, fra dengang i december hvor Mikkel var rigtig rigtig syg.

Jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har fået det sagt, men alle de ord i kom med, virtuelle kram, hjerter, tanker.... de betød simpelthen så meget!!!
At komme herind gav mig både et lille pusterum, men samtidig et sted at få sat ord på alt det der skete og at der så var så mange mennesker herinde... folk som jo slet ikke kendte os... der skrev så mange søde ting, det var simpelthen så fantastisk og var med til at holde modet oppe.

Så 1000 1000 tak skal i alle sammen have, for den støtte i viste.

Og for kurven der kom med alle lækkerierne... det betød at der var hjemmebag og hygge til Liva i en december der slet ikke blev som vi havde håbet.

Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at vise min taknemmelighed, men i hvert fald håber jeg at rigtig mange af jer ser den her tråd, så i ved hvor meget det betyder at smide et lille ord!

TAK!!!!

Årh søde Tina!

Nu sidder jeg helt og har fået fluer i øjet  

Ikke takke, vi ved hvor meget det betød for Carsten og dig - Ja, jer alle 4!

Jeg kunne ikke selv være med i den flotte kurv til jer dengang, men I var bestemt i mine tanker hver dag - Og hver evig eneste aften, blev disse lys tændt for lille Mikkel og jer ! Tro, håb og kærlighed er vejen frem

Det er så fedt at følge med på facebook, bloggen og herinde - At se hvor godt I er kommet ud på den anden side - Varmer mit hjerte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2012

Isabella_mor

23. juli 2012

TbCp

babymus77 skriver:

Åhh nu sidder jeg helt og tuder hehe, Det var så lidt Tina, det var det mindste vi kunne gøre.... Vi har tænkt og følt med jerDig Mikkel og jeres familie ønskes alt held og lykke i fremtiden, samt en forsat go sommerKnus Anne 

1000 tak
Og også god sommer til dig og dine

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

nilletøz skriver:

Sidder da også lige med tåre i øjnkrogen nu! 

Du/ i var tit i min tanker, tjekkede siden konstant for at se om der var kommet noget nyt!! 

Sikke en smuk og dejlig dreng han er.! Lige til at spise!

Ja han er helt fantastisk! Gjort af noget særligt

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

Becks skriver:

Årh søde Tina!

Nu sidder jeg helt og har fået fluer i øjet  

Ikke takke, vi ved hvor meget det betød for Carsten og dig - Ja, jer alle 4!

Jeg kunne ikke selv være med i den flotte kurv til jer dengang, men I var bestemt i mine tanker hver dag - Og hver evig eneste aften, blev disse lys tændt for lille Mikkel og jer ! Tro, håb og kærlighed er vejen frem

Det er så fedt at følge med på facebook, bloggen og herinde - At se hvor godt I er kommet ud på den anden side - Varmer mit hjerte

Jeg kan godt huske at du lagde billedet her ind i et af mine indlæg den gang. Det blev jeg meget rørt over!

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

Isabella_mor skriver:

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.