Det er lige så tårerne triller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

TbCp

Frk.S skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Becks

TbCp skriver:

Jeg kan godt huske at du lagde billedet her ind i et af mine indlæg den gang. Det blev jeg meget rørt over!

Anmeld

23. juli 2012

nilletøz

TbCp skriver:

Ja han er helt fantastisk! Gjort af noget særligt

Ja det er han! Ingen tvivl om det!

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

23. juli 2012

TbCp

FrkT skriver:

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

TbCp skriver:

Det er bare så godt at det hele gik så godt som det gjorde.... og hvor er han dog blevet stor ham den lille Mikkel... han har fået en uretfærdig hård start på livet, men måske gør det at han fremover (eller fortsat, for det må man jo i den grad sige han var under sin sygdom) vil være en enormt stærk dreng. Det er jo et sandt mirakel, og hvor giver det bare én troen på det gode i livet, når man oplever sådanne mirakler 

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

FrkT skriver:

Det er bare så godt at det hele gik så godt som det gjorde.... og hvor er han dog blevet stor ham den lille Mikkel... han har fået en uretfærdig hård start på livet, men måske gør det at han fremover (eller fortsat, for det må man jo i den grad sige han var under sin sygdom) vil være en enormt stærk dreng. Det er jo et sandt mirakel, og hvor giver det bare én troen på det gode i livet, når man oplever sådanne mirakler 

Det håber vi bestemt!
Jeg er i hvertfald sikker på, at med al den smerte han har oplevet så bliver han ikke en pivskid

Vi har en dreng der har vist at der somme tider sker mirakler!

Anmeld

23. juli 2012

channie-g

TbCp skriver:

Jeg har lige siddet og læst tilbage i mine gamle indlæg, fra dengang i december hvor Mikkel var rigtig rigtig syg.

Jeg er ikke sikker på at jeg nogensinde har fået det sagt, men alle de ord i kom med, virtuelle kram, hjerter, tanker.... de betød simpelthen så meget!!!
At komme herind gav mig både et lille pusterum, men samtidig et sted at få sat ord på alt det der skete og at der så var så mange mennesker herinde... folk som jo slet ikke kendte os... der skrev så mange søde ting, det var simpelthen så fantastisk og var med til at holde modet oppe.

Så 1000 1000 tak skal i alle sammen have, for den støtte i viste.

Og for kurven der kom med alle lækkerierne... det betød at der var hjemmebag og hygge til Liva i en december der slet ikke blev som vi havde håbet.

Jeg ville ønske jeg kunne gøre noget for at vise min taknemmelighed, men i hvert fald håber jeg at rigtig mange af jer ser den her tråd, så i ved hvor meget det betyder at smide et lille ord!

TAK!!!!

super dejlig billledet... og super sejt gået a lillebror at komme igennem den sværre start på livet...

Anmeld

23. juli 2012

FrkT

TbCp skriver:

Det håber vi bestemt!
Jeg er i hvertfald sikker på, at med al den smerte han har oplevet så bliver han ikke en pivskid

Vi har en dreng der har vist at der somme tider sker mirakler!

Ja, det er fantastisk.

Og nej, det gør han nok ikke.... har ikke meget forstand på det, men ud fra hvad jeg læste af det du skrev og det jeg ellers selv har læst, så må det være ufattelig smertefuldt. Så han må bestemt være en sej lille gut 

Anmeld

23. juli 2012

TbCp

channie-g skriver:

super dejlig billledet... og super sejt gået a lillebror at komme igennem den sværre start på livet...

Ja han er en sej gut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.