altså jeg har da stadig en lille gæld på 8000 kr. ifb. med noget indskud, og jeg venter barn nr. 2..
at man ikke er gældfri synes jeg ikke har nogen betydning på om hvorvidt man skal sætte et barn i verdenen eller ej..
men den der med letmælk istedet for modermælk, den er altså ikek god, og når der allerede er fjernet et barn ville jeg nok foreslå dem at fokusere mere på det barn end det nye som jeg så ville forsøge at få hende overtalt til at fjerne inden hun kommer meget længere hen, for fjernet, det bliver barnet næsten med garenti sådan som jeg forstår det....
ligeså snart kommunen finder ud af at hun er gravid, så står de der.. måske du selv burde tage ned og anonymt forklare dem om situationen, for barnets skyld, så det ikke ender med atfå letmælk ligesom det første
det penge mæssige kan jeg ikke se et problem i, en halv milion er jo ikke ret mange penge når man ser på vad mange andre går og betaler af på.. men på den måde du beskriver de her personer kan jeg sagtens forstå du måber lidt, ryster og tager dig til hovedet, for det kan da kun ende galt det der
Anmeld