Søster dummer sig!?!?!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.833 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Anonym trådstarter

Hej!

Skriver som anonym da af respekt til familien..

Min familie har aldrig været gode til at betale deres gæld. Min mor, og hendes mand har en gæld på 1.5 mio, og hver gang der får en regning smider de den bare ud... 

Min søster på 22 vist, er førtidpansionist, og aner intet om sin økonomi, og får "lommepenge" af min kæreste. De har indtil nu betalt så godt som de nu kunne. Men nu har de intet betalt, og har overført 9000 kr, som egentlig var deres gældspenge, og vil bruge det på baby ting i stedet for, og det vil de gøre indtil babyen kommer. Og hun er kun i uge 5, max 6 uger. Jeg bliver skide forarget, og siger "Man skal sku ikke blive gravid, hvis jeg ike kan betale sin gæld, det er total umoden" også bryder helvede løs. Min mor synes det er en god ide, og jeg er nærmest den eneste der kan se det ikke er realistisk?!?!?!

De har en gæld på en halv mio ca. Og optager lån hele tiden. 

Deres datter er blevet fjernet grundet, diverse ting. Og synes ikke at det gør det bedre. De havde fx ik særlig mange penge da hun var baby, også gav de hende letmælk, i stedet for modermælsafstatning. Desuden påstår kommunen at hun har en hjerneskade, og hendes kæreste ADHD.

Ved godt jeg ikke brude blande mig, men helt seriøst. Nu er jeg så blevet uvenner med min mor, og søster fordi jeg har den mening. Men er jeg virkelig den eneste ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg er forvirret... Giver din kæreste din søster lommepenge???

Det er virkelig indviklet..

Anmeld

23. juli 2012

maria_wlt

Hvis de allerede har et barn der er fjernet så kan penge være ligemeget.. Man skal sku da koncentere sig om det barn og ikke bare få et nyt.. Som om det ændre nogen som helst.. nej det gør det kun værre og ikke mindte for det barn som måske også kan ende med at blive fjernet.. FØJ siger jeg bare.. At man ikke har mere respekt for et andet liv end det..

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hov sorry der skulle stå hende kæreste

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

rikkeregnbue skriver:

godt jeg ikke er den eneste med et lille forståelses problem..

- det lyder som om hendes kæreste og søsteren har et barn sammen?

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Hvis de allerede har et barn der er fjernet så kan penge være ligemeget.. Man skal sku da koncentere sig om det barn og ikke bare få et nyt.. Som om det ændre nogen som helst.. nej det gør det kun værre og ikke mindte for det barn som måske også kan ende med at blive fjernet.. FØJ siger jeg bare.. At man ikke har mere respekt for et andet liv end det..

Ja ik ? Og de bruger den der med at det kan være det gavner sagen OMG

Anmeld

23. juli 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

godt jeg ikke er den eneste med et lille forståelses problem..

- det lyder som om hendes kæreste og søsteren har et barn sammen?

Hvad mener du ? 

Anmeld

23. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Hov sorry der skulle stå hende kæreste

ARH så jeg med igen

Anmeld

23. juli 2012

klmf

Jeg synes ikke man skal få børn medmindre man selv kan forsørge dem og tage sig ordentligt af dem. Det der er totalt uansvarligt.

Anmeld

23. juli 2012

TNBC

Anonym skriver:

Hej!

Skriver som anonym da af respekt til familien..

Min familie har aldrig været gode til at betale deres gæld. Min mor, og hendes mand har en gæld på 1.5 mio, og hver gang der får en regning smider de den bare ud... 

Min søster på 22 vist, er førtidpansionist, og aner intet om sin økonomi, og får "lommepenge" af min kæreste. De har indtil nu betalt så godt som de nu kunne. Men nu har de intet betalt, og har overført 9000 kr, som egentlig var deres gældspenge, og vil bruge det på baby ting i stedet for, og det vil de gøre indtil babyen kommer. Og hun er kun i uge 5, max 6 uger. Jeg bliver skide forarget, og siger "Man skal sku ikke blive gravid, hvis jeg ike kan betale sin gæld, det er total umoden" også bryder helvede løs. Min mor synes det er en god ide, og jeg er nærmest den eneste der kan se det ikke er realistisk?!?!?!

De har en gæld på en halv mio ca. Og optager lån hele tiden. 

Deres datter er blevet fjernet grundet, diverse ting. Og synes ikke at det gør det bedre. De havde fx ik særlig mange penge da hun var baby, også gav de hende letmælk, i stedet for modermælsafstatning. Desuden påstår kommunen at hun har en hjerneskade, og hendes kæreste ADHD.

Ved godt jeg ikke brude blande mig, men helt seriøst. Nu er jeg så blevet uvenner med min mor, og søster fordi jeg har den mening. Men er jeg virkelig den eneste ? 

jeg har en fornemmelse om at det her barn ogsaa bliver taget fra dem, de har jo slet ikke oekonomi til at have et barn. og der var jo en grund til at det foerste blev taget, saa ligesaa snart komunnen finder ud af at hun er gravid, er de der nok.

Din mor og din soester er jo mere eller mindre ens, saa derfor ser hun jo nok ikke noget galt I at din soester er paa den maade.

Men jeg synes helt aerligt at du skal lade dem sejle i din egen soe. maaske fortaelle komunnen om hvad der sker(men ved ikke om det er en god ide.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.