Hej!
Skriver som anonym da af respekt til familien..
Min familie har aldrig været gode til at betale deres gæld. Min mor, og hendes mand har en gæld på 1.5 mio, og hver gang der får en regning smider de den bare ud...
Min søster på 22 vist, er førtidpansionist, og aner intet om sin økonomi, og får "lommepenge" af min kæreste. De har indtil nu betalt så godt som de nu kunne. Men nu har de intet betalt, og har overført 9000 kr, som egentlig var deres gældspenge, og vil bruge det på baby ting i stedet for, og det vil de gøre indtil babyen kommer. Og hun er kun i uge 5, max 6 uger. Jeg bliver skide forarget, og siger "Man skal sku ikke blive gravid, hvis jeg ike kan betale sin gæld, det er total umoden" også bryder helvede løs. Min mor synes det er en god ide, og jeg er nærmest den eneste der kan se det ikke er realistisk?!?!?!
De har en gæld på en halv mio ca. Og optager lån hele tiden.
Deres datter er blevet fjernet grundet, diverse ting. Og synes ikke at det gør det bedre. De havde fx ik særlig mange penge da hun var baby, også gav de hende letmælk, i stedet for modermælsafstatning. Desuden påstår kommunen at hun har en hjerneskade, og hendes kæreste ADHD.
Ved godt jeg ikke brude blande mig, men helt seriøst. Nu er jeg så blevet uvenner med min mor, og søster fordi jeg har den mening. Men er jeg virkelig den eneste ? 
Anmeld