37+5 med og uden bluse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Så fin du er;-) Det er frygtelig når man får SMS dagen lang, har du født.....Jeg har nu meldt ud til folk at jeg nok skal give besked, når han er ude!!!! De behøver ikke SMS mig morgen, middag, aften for at spørge;-)))) 

er spændt på om jeg begynder at få den slags sms'er... når jeg møder folk får jeg gerne en kommentar der lydder ca sådan her "nå, hun er stadig der inde" og har det sådan lidt... jaaaa... ellers havde i nok hørt andet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Tullepigen90

Sikke en fin mave! Det ser ud til at det er lige ved at være 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Tullepigen90 skriver:

Sikke en fin mave! Det ser ud til at det er lige ved at være 

og hun er hjertelig velkommen til at komme ud

Anmeld

23. juli 2012

Tullepigen90

Kay skriver:

og hun er hjertelig velkommen til at komme ud

Det kan jeg godt forstå! Hendes mor er sikkert også ved at være ret utålmodig  Hvornår har du termin? 

Jeg sender lige én gang vestøv til dig 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Tullepigen90 skriver:

Det kan jeg godt forstå! Hendes mor er sikkert også ved at være ret utålmodig  Hvornår har du termin? 

Jeg sender lige én gang vestøv til dig 

det er først d. 7 august... men hun står fast og bore sig rigtig meget ned... og det gør helt vildt ondt... så ja det gør mig utålmodig

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Kay skriver:

er spændt på om jeg begynder at få den slags sms'er... når jeg møder folk får jeg gerne en kommentar der lydder ca sådan her "nå, hun er stadig der inde" og har det sådan lidt... jaaaa... ellers havde i nok hørt andet  

Hehe præcis;-) Tilsidst så skrev jeg, nej hvis jeg havde født havde i hørt det..... Og når jeg føder så hører folk det nok dagen efter:-) Så er de holdt op med at SMS:-)) Nok fornærmet, men neiiiiiiii hvor er det bare træls at høre på;-) 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

babymus77 skriver:

Hehe præcis;-) Tilsidst så skrev jeg, nej hvis jeg havde født havde i hørt det..... Og når jeg føder så hører folk det nok dagen efter:-) Så er de holdt op med at SMS:-)) Nok fornærmet, men neiiiiiiii hvor er det bare træls at høre på;-) 

sådan noget lignende kommer jeg nok os til

Anmeld

23. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

ja... fik taget billed sent i går aftes efter vi havde haft gæster til spisning... ser nok liiiidt træt ud... men det er jeg slet ik... jeg er MEGET træt...

nøj jeg sys jeg ser stor ud på billederne... så er det nok derfor jeg syntes maven virker meget tung

min mave er nu sunket ud over trusse kanten   som det kan ses på billedet uden bluse på...

tænkte på da jeg fik taget billed at det jo kunne være sidste billed vi når at tage... man ved jo aldrig hvornår hun finder på at ville ud...

Nu kan jeg godt se det, men hvor du har bluse på, der holder du lige hvor maven er sunket.

Men hun er da helt sikkert kommet god ned. Så mon ikke hun kommer fint ud og ikke står skævt når dagen kommer

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Baby2påvej skriver:

Nu kan jeg godt se det, men hvor du har bluse på, der holder du lige hvor maven er sunket.

Men hun er da helt sikkert kommet god ned. Så mon ikke hun kommer fint ud og ikke står skævt når dagen kommer

hihi ja for ellers går blusen lige ned og så kan man ingen ting se

men ja den er også sunket mere end den var sidste uge...  

Anmeld

23. juli 2012

2babygirls

Kay skriver:

hihi ja for ellers går blusen lige ned og så kan man ingen ting se

men ja den er også sunket mere end den var sidste uge...  

Vildt... Min sank slet ikke...
Kan sætte et billede ind af uge 40, hvis du vil se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.