37+5 med og uden bluse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.318 visninger
35 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

Kay

ja... fik taget billed sent i går aftes efter vi havde haft gæster til spisning... ser nok liiiidt træt ud... men det er jeg slet ik... jeg er MEGET træt...

nøj jeg sys jeg ser stor ud på billederne... så er det nok derfor jeg syntes maven virker meget tung

min mave er nu sunket ud over trusse kanten   som det kan ses på billedet uden bluse på...

tænkte på da jeg fik taget billed at det jo kunne være sidste billed vi når at tage... man ved jo aldrig hvornår hun finder på at ville ud...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så fin og stor maven bliver! Ja nu er der ik længe til  Vh stine

Anmeld

23. juli 2012

Mettefpigen

Hvor ser du fin ud :-D :-D jaa set sker lige pludselig ;-) jeg nåede lige at få taget billeder af wimmie dagen før han kom ud ;-)

Anmeld

23. juli 2012

Kay

StineW79 skriver:

Så fin og stor maven bliver! Ja nu er der ik længe til  Vh stine

nej det er der ik... hver morgen tænker jeg... hmmm gad vide om det bliver i dag... og hver aften... hmmm så blev det ik i dag...

jeg er klar... far er så klar som han kan blive siger han... så venter bare på hun også er det...

Anmeld

23. juli 2012

mybaby-girl

Jaa, det er en dejlig og stor mave du har dig der

Og jeg sys også allerede at det er tungt at rende rundt med og jeg er "kun" 33+2 og er anden gangs

Anmeld

23. juli 2012

Rosengreen

Flot stor mave! 

Og ja, her er det godt nok tydeligt at maven er sunket!  

Hun kan komme når som helst nu! 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Mettefpigen skriver:

Hvor ser du fin ud :-D :-D jaa set sker lige pludselig ;-) jeg nåede lige at få taget billeder af wimmie dagen før han kom ud ;-)

ja man ved aldrig hvornår det er sidste gang man får taget billed... eller tager et bad med manden eller går turen med hunden... inden den lille kommer ud... fortæller hende hver morgen at jeg glæder mig til at morgen turen med hunden skal være med barnevogn...

Anmeld

23. juli 2012

Tanjadamgaard

Sikke en skøn baby bule du har, ja nu kan man da sagtens se at din mavse er sunken, iih hvor bliver det altså spændende  

Anmeld

23. juli 2012

Kay

mybaby-girl skriver:

Jaa, det er en dejlig og stor mave du har dig der

Og jeg sys også allerede at det er tungt at rende rundt med og jeg er "kun" 33+2 og er anden gangs

ja rigtig tungt... der bor 2 ældre par tæt på os og møder dem tit uden for hvor de spørg om jeg stadig har det godt og om det er ved at være tungt... og ja... det er meget tungt...

Anmeld

23. juli 2012

Kay

Rosengreen skriver:

Flot stor mave! 

Og ja, her er det godt nok tydeligt at maven er sunket!  

Hun kan komme når som helst nu! 

ja... blev helt forskræket da den ret pludseligt en aften hang ud over kanten... om morgnen var  dn da fladere på toppen end ellers men den var ik ud over kanten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.