37+5 med og uden bluse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

Kay

Tanjadamgaard skriver:

Sikke en skøn baby bule du har, ja nu kan man da sagtens se at din mavse er sunken, iih hvor bliver det altså spændende  

glæder mig også rigtig meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

mybaby-girl

Kay skriver:

ja rigtig tungt... der bor 2 ældre par tæt på os og møder dem tit uden for hvor de spørg om jeg stadig har det godt og om det er ved at være tungt... og ja... det er meget tungt...

Hehe, jaa kan jeg godt forstå

Har en veninde, og hver gang hendes mand ringer ang vores bil eller svar til nogle af vores spørgsmål, så spørger han også om jeg stadig kan holde det ud

Anmeld

23. juli 2012

Kay

mybaby-girl skriver:

Hehe, jaa kan jeg godt forstå

Har en veninde, og hver gang hendes mand ringer ang vores bil eller svar til nogle af vores spørgsmål, så spørger han også om jeg stadig kan holde det ud

ja den får man tit... glæder mig ik til at folk begynder at spørge om hun ik snart kommer ud... ved de gør det af bedste mening... men tænker at det hurtigt kan blive for meget

Anmeld

23. juli 2012

mybaby-girl

Kay skriver:

ja den får man tit... glæder mig ik til at folk begynder at spørge om hun ik snart kommer ud... ved de gør det af bedste mening... men tænker at det hurtigt kan blive for meget

Ja tak, kan udemærket godt huske det fra den første, det blev hurtigt træls at hører på, plus at vi skal på kør selv ferie til Italien fra d. 9 august og overnatte tre nætter og så besøge min faster som bor i München, på vejen hjem ..

Min svigermor er allerede på nakken af mig, da jeg jo kan gå i fødsel når som helst, hun fødte min kæreste på bare 50 min efter hun fik veer ................

Anmeld

23. juli 2012

Kay

mybaby-girl skriver:

Ja tak, kan udemærket godt huske det fra den første, det blev hurtigt træls at hører på, plus at vi skal på kør selv ferie til Italien fra d. 9 august og overnatte tre nætter og så besøge min faster som bor i München, på vejen hjem ..

Min svigermor er allerede på nakken af mig, da jeg jo kan gå i fødsel når som helst, hun fødte min kæreste på bare 50 min efter hun fik veer ................

og man kan ik føde børn andre stæder end danmark??

Anmeld

23. juli 2012

mybaby-girl

Kay skriver:

og man kan ik føde børn andre stæder end danmark??

Tja, ved ikke hvordan hun ser på det, men jeg er mere end rolig

Anmeld

23. juli 2012

Kay

mybaby-girl skriver:

Tja, ved ikke hvordan hun ser på det, men jeg er mere end rolig

det skal nok gå det hele

Anmeld

23. juli 2012

MorDk

Jeg elsker bare gravide maver!!! Hvor er du fin og nu er der ikke længe til... Spændende!!!!

Anmeld

23. juli 2012

babymus77

Kay skriver:

Så fin du er;-) Det er frygtelig når man får SMS dagen lang, har du født.....Jeg har nu meldt ud til folk at jeg nok skal give besked, når han er ude!!!! De behøver ikke SMS mig morgen, middag, aften for at spørge;-)))) 

Anmeld

23. juli 2012

Kay

MorDk skriver:

Jeg elsker bare gravide maver!!! Hvor er du fin og nu er der ikke længe til... Spændende!!!!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.