Har dit barn glæde af 'bObles'-dyrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

132319

LR85 skriver:

Hvordan/hvad bruger de kyllingen og fiskene til?? 

Kyllingen som balancebom (når man vender den om) det er super for deres balance.

Fiskene bruger de mest som skamler (bag sofabordet foran fjernsynet om morgen )

Og ellers bruges alle otte dyr som bane til "Jorden er giftig"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

LR85

132319 skriver:

Kyllingen som balancebom (når man vender den om) det er super for deres balance.

Fiskene bruger de mest som skamler (bag sofabordet foran fjernsynet om morgen )

Og ellers bruges alle otte dyr som bane til "Jorden er giftig"

Min dreng på 2 er bare ikke stor nok endnu til a lege 'jorden er giftig' eller stå på ballance halløj. 

Så tror ikke det er den vi skal ønske os i dåbsgace til vores 3 måneders. 

Anmeld

23. juli 2012

132319

LR85 skriver:

Min dreng på 2 er bare ikke stor nok endnu til a lege 'jorden er giftig' eller stå på ballance halløj. 

Så tror ikke det er den vi skal ønske os i dåbsgace til vores 3 måneders. 

Ok, min datter på snart to leger ellers flittigt begge dele, dog skal man lige holde hende i hænderne når hun står på kyllingen

Anmeld

24. juli 2012

Ansemusen

Vores søn fik elefanten, da han var et halvt år. Den kan bruges til at gynge på sidelæns fra de er ganske små, hvor man holder dem og vipper fra side. Senere kan börnene selv gynge på den ligesom på en gyngehest. vores dreng brugte den også til at rejse sig opad - det var den rigtig god til, da det jo er skum og derfor ikke gør så ondt,hvis de falder, når de øver sig på at rejse sig. Desuden har vi brugt den meget som fodskammel og skammel, når vi sidder på hans værelse!Nu hvor Thias er blevet lidt ældre - 2 år - bruger han den også til at hoppe ned fra. Derfor tænker jeg, at det ville være oplagt at få nogle flere dyr, søm han kan bruge som forhindringsbane!

Han har også hulen, og den er et hit! Den er sjot at kravle ind og ud af, at gemme sig , og så synes han det er rigtig sjovt at vi laver titte-bøh gennem hullerne!

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

LR85 skriver:

Vi overvejer at ønske os ting fra bObles, men synes (fra en voksens øjne) at de ser kedelige ud og ved ikke om de overhoved gider lege med dem, eller det mest er for pyntens skyld. 

Har jeres barn glæde a dem?

Skriv GERNE hvilke bObles i har, evt billede. 

Min datter har ikke endnu - hun er kun 4½ måned - men vi har elefanten, og jeg er super glad for den xD

Den er god som en ekstra stol ved sofabordet og til at sidde på og vippe datteren til ro på

Anmeld

24. juli 2012

LR85

Drømme skriver:

Min datter har ikke endnu - hun er kun 4½ måned - men vi har elefanten, og jeg er super glad for den xD

Den er god som en ekstra stol ved sofabordet og til at sidde på og vippe datteren til ro på

Så skal jeg lige forstå det rigtigt. 

I sidder bare på ryggen a elefanten?? 

Og du sætter din datter overskrevs på maven og holder i hænderne mens du gynger elefanten??

Anmeld

24. juli 2012

Frk. Himmelblå

LR85 skriver:

Hvordan og hvad bruger de kyllingen??

Sys umiddelbart, ud fra billederne at den ser ret kedelig ud??

Hvis man vender den på hovedet, har man et super balance/vippe-bræt, hvor man både kan sidde og senere stå, mens man prøver at holde balancen med eller uden støtte. - For babyen er den også god at ligge hen over/ at kravle over.

- Den er faktisk et af de bedste BOblesdyr efter min mening!

Anmeld

24. juli 2012

LR85

Frk. Himmelblå skriver:

Hvis man vender den på hovedet, har man et super balance/vippe-bræt, hvor man både kan sidde og senere stå, mens man prøver at holde balancen med eller uden støtte. - For babyen er den også god at ligge hen over/ at kravle over.

- Den er faktisk et af de bedste BOblesdyr efter min mening!

Der er godt du siger det. 

For jeg synes jo, ud fra billeder a de er flotte men ser kedelige ud ellers. 

Anmeld

24. juli 2012

Drømme

LR85 skriver:

Så skal jeg lige forstå det rigtigt. 

I sidder bare på ryggen a elefanten?? 

Og du sætter din datter overskrevs på maven og holder i hænderne mens du gynger elefanten??

Yep - Som ekstra stol vender vi elefanten "rigtigt" så der sidder man på dens ryg. Du kan både sidde med et ben på hver side eller med begge ben ud til den ene side, det er i hvert fald de måder jeg synes er mest behagelige

Når jeg vipper hende, har du også fat i det rigtige. Elefanten ligger på ryggen og min datter sidder i "hullet". Hun kan ikke holde balancen selv, så jeg holder enten fat i hendes hænder eller om hendes ribben.

Og når jeg selv vil vippe hende til at falde til ro, så sidder jeg på maven af den med med et ben på hver side, og med hende siddende foran mig på et af den ben, eller også har jeg hende oppe på skulderen

Anmeld

24. juli 2012

LR85

Drømme skriver:

Yep - Som ekstra stol vender vi elefanten "rigtigt" så der sidder man på dens ryg. Du kan både sidde med et ben på hver side eller med begge ben ud til den ene side, det er i hvert fald de måder jeg synes er mest behagelige

Når jeg vipper hende, har du også fat i det rigtige. Elefanten ligger på ryggen og min datter sidder i "hullet". Hun kan ikke holde balancen selv, så jeg holder enten fat i hendes hænder eller om hendes ribben.

Og når jeg selv vil vippe hende til at falde til ro, så sidder jeg på maven af den med med et ben på hver side, og med hende siddende foran mig på et af den ben, eller også har jeg hende oppe på skulderen

Gud det var smart det med selv a sidde og vippe med barnet på armen. 

Troede den var for lav/lille til man kunne sidde på maven og evt vugge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.