Har dit barn glæde af 'bObles'-dyrene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.193 visninger
31 svar
0 synes godt om
23. juli 2012

LR85

Vi overvejer at ønske os ting fra bObles, men synes (fra en voksens øjne) at de ser kedelige ud og ved ikke om de overhoved gider lege med dem, eller det mest er for pyntens skyld. 

Har jeres barn glæde a dem?

Skriv GERNE hvilke bObles i har, evt billede. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

MosterA

Følger lige med her da vi overvejer at ønske en til vores søn 

Anmeld

23. juli 2012

(august)

Hej 

Vi har en Bobbles elefant, to krokodiller og en høj fisk(6lag), og vi har vildt meget glæde af dem. Vores datter på knap to bruger dem til at lave bane så hun går over dem og hopper ned i en stor sækkestol for enden af rækken af dyr. Vi har også en datter på 6mdr som bruger elefanten som støtte når hun står op og omvendt så kan hun gynge på den. Krokodillen har vi brugt siden hun var helt lille til at træne hun lå på maven og som vippe når hun ligger på ryggen. 

Krokodillerne har vi også brugt til at træne vores store til at træne til at gå på trapper, da vi har to etager i huset. Det sidste nye vores store datter synes er sjovt er at vende krokodillerne om og bruge dem som vippebræt...indtil videre skal vi dog holde hende i hånden så hun ikke falder.

Hun har snart fødselsdag og vi ønsker det lille dyr som man kan ligge ind i det hul som er under elefanten. Det kan bruges som balancebræt og det er vare et hit.

Jeg kan klart anbefale dyrene da der er noget for en hver alder. Vi bruger dem også som ekstra skamler og stole når vi har gæster.

Anmeld

23. juli 2012

Kay

kommer lige med pædagogens synspunkt de er simpelthend så gode... til at øve motorik og balance og jeg har endnu ik mødt et barn der ik syntes de var skide sjove at lege med... lige fra de små til min kusine på 12 leger med dem... for der er så mange måder et bruge dem på at de er gode i mange år...

de er på forhånd skrevet på vores ønske liste... for det eneste problem jeg sys der er med de er a priserne er ret så høje...

Anmeld

23. juli 2012

LR85

Kay skriver:

kommer lige med pædagogens synspunkt de er simpelthend så gode... til at øve motorik og balance og jeg har endnu ik mødt et barn der ik syntes de var skide sjove at lege med... lige fra de små til min kusine på 12 leger med dem... for der er så mange måder et bruge dem på at de er gode i mange år...

de er på forhånd skrevet på vores ønske liste... for det eneste problem jeg sys der er med de er a priserne er ret så høje...

Ja de er nemlig Alt for dyre. 

Så er på udkig efter de lidt mindre. 

Kender du til nogen gode/favoritter a de lidt mindre slags?

Anmeld

23. juli 2012

Kay

LR85 skriver:

Ja de er nemlig Alt for dyre. 

Så er på udkig efter de lidt mindre. 

Kender du til nogen gode/favoritter a de lidt mindre slags?

kyllingen... skulle være en af de sjovere af de små...

men højest på vores ønskeliste står elefanten... den er bare fantastisk

Anmeld

23. juli 2012

132319

Jaaa mine unger elsker deres og leger dagligt med dem.

Vi har: 2 store fisk, 2 små fisk, 2 kyllinger, 1 elefant og 1 krokodille og de bliver alle brugt lige meget

Anmeld

23. juli 2012

Frk. Himmelblå

Har krokodille, kylling, elefant og pingvin. 

Er glade for dem. De bliver brugt meget til bane og som fysioterapeutisk træning (balance mv.)

Fanten bliver også indimellem brugt som skammel til lænestolen eller som barnestol.

Er dog lidt træt af, at de fylder så meget. Så genailt er de er ordentligt design, når nu det skal være.

Anmeld

23. juli 2012

Happiness

Vi har krokodilen og elefanten har Lukas lige fået i fødselsdagsgave.

Lukas er 1 år. Elefanten er allerede en kæmpe hit! Krokodilen har han indtil videre ikke vist den store interesse for. Men håber det kommer! For ja, de er ret dyre...

Anmeld

23. juli 2012

Happiness

Kay skriver:

kyllingen... skulle være en af de sjovere af de små...

men højest på vores ønskeliste står elefanten... den er bare fantastisk

elefanten er super! Lukas har lige fået den, og den er allerede flittigt brugt

Krokodilen har han dog ikke den store interesse for endnu. Har haft den i etpar måneder... Men det kan jo nå at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.