Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: elefanten er super! Lukas har lige fået den, og den er allerede flittigt brugt Krokodilen har han dog ikke den store interesse for endnu. Har haft den i etpar måneder... Men det kan jo nå at komme
elefanten er super! Lukas har lige fået den, og den er allerede flittigt brugt
Krokodilen har han dog ikke den store interesse for endnu. Har haft den i etpar måneder... Men det kan jo nå at komme
det er også bare fedt med sådan noget legetøj
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: kyllingen... skulle være en af de sjovere af de små... men højest på vores ønskeliste står elefanten... den er bare fantastisk
kyllingen... skulle være en af de sjovere af de små...
men højest på vores ønskeliste står elefanten... den er bare fantastisk
Tak for svar, dem vil jeg kigge nærmere på.
Vi har en krokodille (den der ligner en trappe) og en kylling (lille halvcirkel) og min søn bruger dem dagligt for tiden til at lave forhindringsbaner op i sengen. Men der gik 2-3 måneder fra han fik dem og til de kom i brug... Han er 2 år og snart 3 måneder.
Men er der nogen der ved hvad de kan bruges til af helt små børn?? Nu tænker jeg nemlig om jeg skal ha købt noget af det inden baby kommer
Og har lige tjekket priser - kan det passe at elefanten koster 900?? Det er godt nok dyrt..
Jeg har også kun hørt godt om dem, og hvis jeg havde en masse penge så ville jeg købe alle dyrene :-)
Monica
Nadja+Baby+2012 skriver: Men er der nogen der ved hvad de kan bruges til af helt små børn?? Nu tænker jeg nemlig om jeg skal ha købt noget af det inden baby kommer Og har lige tjekket priser - kan det passe at elefanten koster 900?? Det er godt nok dyrt..
Ja, det er det jeg mener.
De er vildt dyre, også derfor jeg ville vide om de overhoved får glæde a dem
132319 skriver: Jaaa mine unger elsker deres og leger dagligt med dem. Vi har: 2 store fisk, 2 små fisk, 2 kyllinger, 1 elefant og 1 krokodille og de bliver alle brugt lige meget
Jaaa mine unger elsker deres og leger dagligt med dem.
Vi har: 2 store fisk, 2 små fisk, 2 kyllinger, 1 elefant og 1 krokodille og de bliver alle brugt lige meget
Hvordan/hvad bruger de kyllingen og fiskene til??
Frk. Himmelblå skriver: Har krokodille, kylling, elefant og pingvin. Er glade for dem. De bliver brugt meget til bane og som fysioterapeutisk træning (balance mv.) Fanten bliver også indimellem brugt som skammel til lænestolen eller som barnestol. Er dog lidt træt af, at de fylder så meget. Så genailt er de er ordentligt design, når nu det skal være.
Har krokodille, kylling, elefant og pingvin.
Er glade for dem. De bliver brugt meget til bane og som fysioterapeutisk træning (balance mv.)
Fanten bliver også indimellem brugt som skammel til lænestolen eller som barnestol.
Er dog lidt træt af, at de fylder så meget. Så genailt er de er ordentligt design, når nu det skal være.
Hvordan og hvad bruger de kyllingen??
Sys umiddelbart, ud fra billederne at den ser ret kedelig ud??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128