Anonym skriver:
Jeg sad lige og gennemgik min tid som forældre. Jeg har haft et utal af "hjerneblødninger" hvor jeg slet slet slet ikke magtede at have det ansvar jeg havde. Jeg bad ikke om at blive bedraget og stå alene med et sygt barn der havde kolik. Vi fik den værste start og som tiden gik og han blev mere krævende følte jeg mig 12 år gammel. Jeg gad ham virkelig ikke og når jeg klagede min nød til familien blev jeg spist af med "Vi klarede det,så kan du også". Tak. En bar røv at trutte i. Ingen hjælp at hente der. Jeg følte mig som et virkelig dårligt menneske 
Min søn skilte sig hurtigt ud og fik diagnosen adhd. De gav mig en masse papire med hjem jeg skulle gennemlæse inden han startede medicinsk behandling, men jeg løj om at have læst den bunke papire de gav mig da den virkede kedelig lang og uoverskuelig.
Medicinen virkede ikke så jeg nærstuderede retalinen og fik et chok over bivirkningerne og stoppede hans "behandling".
Nu sad jeg her til aften og kiggede babybilleder og jeg husker hvor mange hjerneblødninger han har givet mig,jeg husker hvor mange gange jeg har givet ham skylden for noget der viste sig at være min fejl. Jeg føler mig som en kegle. Han er jo kun et barn og så skal han opdrages af en som mig?
Jeg googlede mig til et adhd skema for voksne og jeg kan krydse af i "meget ofte" det meste af rækken igennem så jeg ved jo godt at det med stor sandsynlighed er mig den er gal med. Jeg har læst bivirkingerne ved medicinen og ved at jeg ikke vil give hverken migselv eller min søn den. Ergo kan jeg konkludere at vores liv ikke forandre sig.
Hans adhd er langt fra mild og det ødelægger utroligt meget for os. At jeg fungere på næsten samme måde er jo et mareridt. Han burde ikke opdrages af en som mig. Jeg er impulsiv styret. Jeg tænker alt for ofte med albuen (læs tænker IKKE).
For lidt over 1 år siden var der en eks narkoman der havde siddet inde for 2 mord der truede min mor og jeg gik hen imod hende parat til at ville ofre mit liv for min uduelige mor (laang historie). Det eneste jeg havde i tankerne var hvordan eks narkomanens blod ville smage. Jeg var rasene og parat til hvad som helst.
Jeg endte uden skrammer hjemme i lejligheden hvor min kæreste ventede. Først da jeg så ham og min søn gik det op for mig hvad min søn kunne have mistet.
Med alle de tanker..helt ærligt,og vær nu ærlige!!!!! Burde jeg give op nu? Jeg vil gerne,rigtig gerne men det virker som om at ligegyldig hvad jeg gør så ødelægger jeg det for migselv og andre hvilket gør mig til et dårligt forbillede. Desuden har jeg inden uddannelse da jeg ikke kan tage mig sammen og har seriøse temperamentproblemer.
Jeg tror jeg har adhd..Og gid jeg ikke var født med det og ikke skulle leve med det. Jeg ville ønske jeg kunne puste mit adhd på en døgnflue,det er jo begrænset hvad den skal gennegå på 24 timer i forhold til en som mig.
Jeg har ondt af min søn og det er der sikkert andre der også har når de læser dette,så hvis du ved hvad jeg skal gøre så kommenter gerne!
Anonym da jeg har familie på sitet 
Hvor bliver jeg ked af at læse dit indlæg
du skal ihvertfald have noget hjælp.
Jeg vil råde dig til at gå til lægen og få tjekket dit stofskifte
Grunden til at jeg skriver til dig er at jeg siden jeg var 19-20 år ( er idag 38 år) har lidt af for højt stofskifte, og også tænkt med albuen
alle dine symptomer for ADHD havde jeg også.
Der gik mange år før jeg fik taget hånd om det og søgte læge.
Jeg kunne simpelthen ikke forstå inde i mit hoved hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde, kunne ikke fuldføre hverken job eller uddannelser og skiftede kærsterne ud uafbrudt og var sindsyg impulsiv i alt hvad jeg foretog mig, kunne ikke sidde stille i bare 5 min, så jeg kan udemærket sætte mig ind i alt det du skriver
Jeg blev i 2008 opereret for struma og skal være på medicin resten af livet og fungerer fint idag og har fået RO og er kommet 100% i ballance både i sind og krop
Jeg håber virkelig for dig og din dreng at i får hjælp hurtigst muligt
Stort
fra mig og pøj pøj med det hele