Jeg tror at jeg har adhd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Talbutikken

L4B skriver:

lukaj & Talebutikke.  hvad med at , tale pænt til folk, det syns jeg bestemt ville være en god idee.

jeg kan høre på jer to, at i ik har helt styr på Ritalin selv , så inden i prøver at undevis andre , så sæt jer ind i det , aarhusmor har på sin vis ret - LSD,KOKAIN osv bygge på sammen grundsten på sin vis , de går alle ind og bevirker en generel øgning af niveaurne af dopamin og noradrenalin i centralnervesystemet og de alle 3 et psykostimulerende middel kort fortalt , I februar 2006 blev Novartis pålagt, at Ritalin® skulle forsynes med den stærkeste advarsel der findes for medicin, den såkaldte "Black Box" advarsel, efter den amerikanske læge-og levnedsmiddelstyrelse,  FDA,  havde efterforsket 25 dødsfald og 56 sager med hjerteproblemer i perioden 1999-2003. - jeg kan tag fejl , så må i meget gerne rette mig...

om man skal tag ritalin eller ej, er svært at svar på syns jeg, det skal man se barne for at vide, og det miljø barnet lever i - da jo mange ting man kan gøre , så en finger i jorden og se det hele ude fra ;o) bare min mening....

og så lige en til disse OL tider Indtagelse af methylphenidat/Ritalin medfører udelukkelse fra deltagelse i sportsstævner da det er på IOC's dopingliste ;o(

Trist at oprette en profil bare for at kunne kopiere tekst fra et andet sted på nettet..  Og oveni ikke engang skrive mit brugenavn korrekt

Kunne godt tænke mig at du uddyber det med Miljøet barnet lever i og sammenhæng med Ritalin.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.