Anonym skriver:
Tak for svar...
Jeg har en god familie bag mig, men venner - der skred mine da jeg fik børn, og har kun "hans" venner nu, hvis man kan sige det sådan... Og det trist og hårdt...
Men jeg står jo i den dårlige økonomiske situation, at jeg stort set intet har af penge, møbler eller noget... Jeg har to spiseborde, en vakemaskine af store ting, som jeg ejer af vores ejendele, resten er faktisk han, bortset fra nipseting.. Men Det får jeg jo ikke bare sådan lige råd til igen, så jeg kan jo ikke bare starte et nyt hjem op til mine børn, vi har jo ingen møbler...
Åhh hvor er det hårdt, tuder bare ved tanken om det hele, fordi det simpelthen går mig sådan på...
Nu skal jeg fortælle dig en historie som er endt godt.
En sand historie.
Da jeg blev gravid boede jeg med min bror og 3 kammerater.
Den ene er far til min søn. Da han ikke er egnet som far valgte jeg at gå fra ham og flytte for mig selv.Og fordi at jeg ikke vil leve i en hashtåge.
Jeg havde hverken seng, tv, tvbord, stuebord, spisebord, reoler, Jeg havde virkelig INTET.Heller ikke penge.
Jeg vvar sygemeldt og fik 9000 udbetalt ca. Ud af de penge var 6700 af dem til husleje. Så af 2300 skulle jeg kunne have penge til møbler til mig selv og mit kommende barn. Mine forældre hjalp med 2000.- til møbler til min søn. Men der skulle stadig 3500 til. Og en masse møbler til mig selv. Fik en brugt seng, meget gammelt brugt tv, en brugt skænk, gratis spisebord og stuebord heldigviss. Men i genbrug kan man ofte finde mange billige ting til en start. Da alt var betalt, have jeg 300 til mad, tøj, og andre småting til min søn kom til verdenen. Jeg var i mindst 2000 minus HVER måned fra jeg var 3 måneder henne til min søn blev født. Da han blev født fik jeg lidt flere påenge og mit minus blev mindre. Når økonomien blev bedre blev der stjålet en barnevogn. 2 på 4 måneder. Min søns far har intet med ham at gøre og har derfor INTET betalt. Først da min søn vvar 6 måneder ca. begyndtre min økonomi at køre super godt. Da han blev født, havde jeg en sofa, seng, tv, tvbord, stuebord og en skænk. Resten er kokmmet efterfølgende.
Det skal nok gå. Det bliver SÅ hårdt i starten, men det bliver MEGET bedre. Stol på mig. Har som skrevet været igennem det. Og ja det er rigtig hårdt.
Tag evt en snak med din bankmand om et lån og køb nogen brugte ting, så du ikke skal låne så meget.

Jeg håber ikke at det er økopnomien som gøre at du bliver, hvis du ikke har lyst til at være sammen med ham mere. Frr det skal nok gå det hele