Anonym skriver:
Hej...
Jeg står i den fortvivlede situation, hvilket jeg har gjort nogle år nu(4 ca), og jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre.. Så mangler lidt råd...
Min forlovede og jeg købte hus og fik vores første barn for lige godt 4 år siden, inden da havde vi det godt sammen, men nu... nej nej nej....
Vi diskutere HVER dag, og han råber af vores store datter hver evig eneste dag, så der skal intet til så tuder hun, og det gør så ondt i mit hjerte... I alle disse år, har han ligeledes heller ikke gide hjælpe med sine børn, har virkelig skulle blive rigtig gal for han gad hjælpe...
Så nu står jeg og ved ikke hvad jeg skal gøre, for jeg kan virkelig snart ikke klare mere.. Og jeg står ligeledes uden job, fordi der bare intet er og få, så har jo ingen penge, og han "deler" ikke sine penge med mig, har jeg ingen penge er det bare ærgerligt.. Og skal lige siges, at de penge jeg får, der har jeg 1500 til mig selv når alt er betalt, og de 1500 bruger jeg på mad og tøj til mine børn, samt lægger væk til sommerferie osv...
Ham, han kan både tage til koncert, spille poker og hvad han nu ellers gør...
Hvad synes I jeg skal gøre?? Overvejer kraftigt og forlade ham, men har bare ingen penge og gøre det for
Er så ulykkelig, både på mine børns og mine vegne..
Mvh Den ulykkelige 
Først et stort kram 

Og jeg kan ikke fortælle hvad du skal gøre. Men synes at du skal følge dit hjerte.
Stod jeg i denne situation, ( som jeg har gjort, dog uden barn indvolveret) Så vil jeg gå fra ham. Pengene skal du ikke bekymre sig om. Gå ned på jobcenteret og søg KH, jeg får 10.198 udbetalt.
Og så får du jo børnepenge fra faren hver måned fra faren, hvis børnene bor ved det, og det er ca 1200, lige lidt under. Derudover kan du søge om forhøjet børnepenge fra staten. Jeg får for at stå selv med 1 barn 6700. Du får ekstra pr. barn du har. Du skal nok klare det økonomisk.
Jeg håber at du gøre det rigtige for dig og jeres børn og at du har en god familie og venner som kan hjælpe dig igennen det hele og støtte dig ligemeget hvad du vælger.