Søger billig babyalarm! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
26. juli 2012

Zelinasmor

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville aldrig bruge en telefon så tæt på mit barn, da man ikke ved hvad de udgiver af diverse ting og sager. I et nødstilfælde, men ikke hver gang de skulle sove.

Så hellere købe en brugt babyalarm - som er testet til formålet.

Der er så mange ting der er skadelige. Jeg bruger da mine iphone 100 gange om dagen lige ved siden af min datter.

Det er fint nok at der er nogle som har andre holdninger. Men jeg bruger også parfume, creme med parfume osv på mig selv, selvom min datter sidder oppe ved mig en gang i mellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Zelinasmor

Janni. skriver:

Jeps det er det nemlig. Jeg har nu ingen betænkeligheder ved at bruge en Tlf nær min søn. Hvis det var skadeligt så burde ingen mennesker jo bruge Tlf.

Heller ikke her. Der er så mange ting man ikke ved om er skadelige. Og ærligtalt tror jeg at jeg ville blive idiot af at gå og tænke sådan omkring alting.

Anmeld

26. juli 2012

Janni.

xoxotasha skriver:

Heller ikke her. Der er så mange ting man ikke ved om er skadelige. Og ærligtalt tror jeg at jeg ville blive idiot af at gå og tænke sådan omkring alting.

jeg er helt enig med dig. Man kan også blive for forsigtig.

Anmeld

26. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
xoxotasha skriver:

Der er så mange ting der er skadelige. Jeg bruger da mine iphone 100 gange om dagen lige ved siden af min datter.

Det er fint nok at der er nogle som har andre holdninger. Men jeg bruger også parfume, creme med parfume osv på mig selv, selvom min datter sidder oppe ved mig en gang i mellem.

Det gør jeg også og er overhoved ikke hysterisk at bruge ting selvom man har fået barn.

Men ligefrem, at have en telefon liggende tæt på ens barn i mange timer ville jeg aldrig gøre. En telefon er beregnet til, at ringe med og en babyalarm er til, at kunne hører ens barn.

Men heldigvis er vi alle forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.