Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg søger en billig babyalarm. Ikke en til 500kr eller lign. da jeg så ligeså godt kunne købe en ny.
De behøver ikke at være trådløse eller have en masse tingeltangel.
De skal bare virke 100%.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
xoxotasha skriver: Jeg søger en billig babyalarm. Ikke en til 500kr eller lign. da jeg så ligeså godt kunne købe en ny. De behøver ikke at være trådløse eller have en masse tingeltangel. De skal bare virke 100%.
Har du tjekket DBA og Gul og Gratis?
sarahb skriver: Vi har en super Nova. Kan lige tjekke den...
Vi har en super Nova. Kan lige tjekke den...
Okay Hvad tænker du af pris. For den skal som sagt være så billig som muligt
Christina9870 skriver: Har du tjekket DBA og Gul og Gratis?
Nej ikke endnu. Tænkte at der nok var en del baby-brugere som havde nogle liggende da størstedelen har børn
Så ville høre dem herinde først.
xoxotasha skriver: Okay Hvad tænker du af pris. For den skal som sagt være så billig som muligt
Lotus86 skriver: Vi har den fra IKEA til 250 kr. den har virket upåklageligt i 1 år indtil videre, og er jo ikke ligefrem dyr.
Vi har den fra IKEA til 250 kr. den har virket upåklageligt i 1 år indtil videre, og er jo ikke ligefrem dyr.
Den fra IKEA er lige blevet taget af markedet fordi den dumpede i Tænk's test!
Christina9870 skriver: Den fra IKEA er lige blevet taget af markedet fordi den dumpede i Tænk's test!
Har du en smartphone? Så kan du overveje en app til tlf'en og en ekstra tlf som den giver besked til når barnet giver lyd fra sig. Den virker genialt. Vi bruger den når vi glemmer babyalarmen, som nogen gange sker når vi er afsted i byen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128