Søger billig babyalarm! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
23. juli 2012

Mom2

Lotus86 skriver:

Nå, Gud det var jeg slet ikke klar over, der kan man bare se, vi har åbenbart været heldige så

Det er her for et par måneder siden at de er blevet taget ud af sortimentet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

twinny

Janni. skriver:

Har du en smartphone? Så kan du overveje en app til tlf'en og en ekstra tlf som den giver besked til når barnet giver lyd fra sig. Den virker genialt. Vi bruger den når vi glemmer babyalarmen, som nogen gange sker når vi er afsted i byen.

Hvad hedder den app?

Er super dårlig til at huske alarmen. :P

Anmeld

23. juli 2012

Janni.

twinny skriver:

Hvad hedder den app?

Er super dårlig til at huske alarmen.

Den hedder baby monitor.

Her er et link til den i playbutik:

https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.mvainformatics.android.babymonitor&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwyLDEsImRrLm12YWluZm9ybWF0aWNzLmFuZHJvaWQuYmFieW1vbml0b3IiXQ..

Anmeld

25. juli 2012

Zelinasmor

Janni. skriver:

Har du en smartphone? Så kan du overveje en app til tlf'en og en ekstra tlf som den giver besked til når barnet giver lyd fra sig. Den virker genialt. Vi bruger den når vi glemmer babyalarmen, som nogen gange sker når vi er afsted i byen.

Jamen så skal jeg vel bruge 2 smartphones? En til hendes værelse og min egen? Det er jo nærmest dyrere at anskaffe endnu en smartphone end en alm. Babyalarm

Anmeld

26. juli 2012

Janni.

xoxotasha skriver:

Jamen så skal jeg vel bruge 2 smartphones? En til hendes værelse og min egen? Det er jo nærmest dyrere at anskaffe endnu en smartphone end en alm. Babyalarm

Nej nej. Det er kun den der er hos barnet som skal være en smartphone.
Den anden skal bare kunne modtage sms/mms/opkald afhængig af hvad du vælger af indstillinger.

Anmeld

26. juli 2012

Janni.

xoxotasha skriver:

Den anden skal bare kunne modtage sms/mms/opkald afhængig af hvad du vælger af indstillinger.

Anmeld

26. juli 2012

Zelinasmor

Janni. skriver:

Nåår. Jamen så er det vel bare at anskaffe sig en gammel brugt telefon

Anmeld

26. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
xoxotasha skriver:

Jeg ville aldrig bruge en telefon så tæt på mit barn, da man ikke ved hvad de udgiver af diverse ting og sager. I et nødstilfælde, men ikke hver gang de skulle sove.

Så hellere købe en brugt babyalarm - som er testet til formålet.

Anmeld

26. juli 2012

Janni.

xoxotasha skriver:

Jeps det er det nemlig. Jeg har nu ingen betænkeligheder ved at bruge en Tlf nær min søn. Hvis det var skadeligt så burde ingen mennesker jo bruge Tlf.

Anmeld

26. juli 2012

Valle81

IKEA må have fået lavet nye eller beholdt dem plå markedet, for jeg var i IKEA for en uge siden og der var der masser af deres alarmer:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.