virkelig pist !!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Miin'Baby'Mus

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

fuck hvor er jeg sur... jeg har lige fået udbetalt børnepenge til min datter... logger så på netbank, og ser Freeway Aps\Viborg har trukket mig 700 kr... what the fuck er det????? kæft, hvad bilder dig sig ind

Det er da ikke noget og blive sur over 

Hvis du ikke aner hvad det er og hvorfor der er blevet brugt de penge, så ringer man til banken og får dem til at hjælpe.

Jeg har prøvet det før, og banken laver et eller andet der gør at man kan få pengene tilbage - så rolig nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

Nettemor

Fandt du ud af det?

Anmeld

24. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Nettemor skriver:

Fandt du ud af det?

ja... men pengene ku ik gå retur

Anmeld

24. juli 2012

Nettemor

Jamen hvad var der da gået galt?

Anmeld

24. juli 2012

TeamRocket

Det er da dårlig service - har man ingen fortrydelsesret på den side? Skodside så Da jeg kom til at tilmelde mig på tv2play uden at læse at det var et automatisk forsættende abb fik jeg da alle mine penge tilbage- på trods af at jeg jo selv var den der begik fejlen.

Anmeld

24. juli 2012

Nettemor

Anmeld

24. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Nettemor skriver:

jeg har købt abonnement.. troed prisen var 19,- men så havde jeg åbenbart købt den dyreste af den dyreste abonnement, sådan en garanti på at min profil var ægte - og havde dermed ringet derind, og forklarede at det kun var i 30 dage jeg skulle ha købt for, og ikke for 6 mdr !

desværre.... handlen var gået ind..

Anmeld

24. juli 2012

Pinkrose

åh nej gud.... har sørme godt et garanti op til 6 måneder uden at være klar over det... FUCK!

Åh nej :/ de skriver der inde at når man køber abonoment så fornyer de det automatisk så man skal ind under køb og afmelde det;/ har selv prøvet det med at blive trukket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.