virkelig pist !!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Flødebollen

Nettemor skriver:

I know. Har lige rettet lidt i mit svar.. Med forslag til hvad ts kunne abonnere på som har trukket. .

Same here

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kathepige skriver:

Du har heller ikke et plus-abb.? Der skal holdes opdateret? Du kan vel se på din dating profil hvis du har købt noget.

Hvis du ikke har købt noget, accepteret osv., burde du kunne få dine penge igen.

Jeg købte engang for 500 i stedet for 50 på studienet. Dem kunne jeg ikke få retur..

nope.. kun et garanti på at jeg var den jeg var på billederne. Men det kostede under 40 kr. og blev betalt og trukket med det sammen

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Kathepige skriver:

Same here

Ja så det godt lige Bagefter først selvfølgelig

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

nope.. kun et garanti på at jeg var den jeg var på billederne. Men det kostede under 40 kr. og blev betalt og trukket med det sammen

Hvad koster en guld/plus profil derinde?

Måske der er sket en fejl. Der er et nr på hjemmesiden til deres kundeservice under kontakt.

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

Nettemor skriver:

Ja så det godt lige Bagefter først selvfølgelig

Jo flere, jo bedre

Anmeld

22. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kathepige skriver:

Hvad koster en guld/plus profil derinde?

Måske der er sket en fejl. Der er et nr på hjemmesiden til deres kundeservice under kontakt.

åh nej gud.... har sørme godt et garanti op til 6 måneder uden at være klar over det... FUCK!

Anmeld

22. juli 2012

jydeinden

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

åh nej gud.... har sørme godt et garanti op til 6 måneder uden at være klar over det... FUCK!

ups ja den er ikke så heldig :-s 

Anmeld

22. juli 2012

MortilElias2010

Kathepige skriver:

Aps = Anpartsselsskab - ikke Apps som i App til Tlf

Anmeld

22. juli 2012

MortilElias2010

Kathepige skriver:

Freeway ApS er et selskab bag diverse websites; f.eks. Dating.dk, studieportalen.dk, spigo.dk, Arto.dk, just-eat.dk.

Elsker alle de kloge herinde, når man selv er på afveje  Godt der blev fundet frem til grunden 

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

MortilElias2010 skriver:

Elsker alle de kloge herinde, når man selv er på afveje  Godt der blev fundet frem til grunden 

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.