virkelig pist !!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.829 visninger
27 svar
0 synes godt om
22. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

fuck hvor er jeg sur... jeg har lige fået udbetalt børnepenge til min datter... logger så på netbank, og ser Freeway Aps\Viborg har trukket mig 700 kr... what the fuck er det????? kæft, hvad bilder dig sig ind

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

MortilElias2010

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

fuck hvor er jeg sur... jeg har lige fået udbetalt børnepenge til min datter... logger så på netbank, og ser Freeway Aps\Viborg har trukket mig 700 kr... what the fuck er det????? kæft, hvad bilder dig sig ind

Det var godt nok også meget  

Apps er vel applikationer til mobil/ipad etc...? Har du købt den slags og checket at du ikke betaler et vist beløb hver dag - hver uge.. og den slags. Købeaftaler kan være tricky

Ring og spørg straks imorgen eller mandag. Bed om dokumentation osv.

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

MortilElias2010 skriver:

Det var godt nok også meget  

Apps er vel applikationer til mobil/ipad etc...? Har du købt den slags og checket at du ikke betaler et vist beløb hver dag - hver uge.. og den slags. Købeaftaler kan være tricky

Ring og spørg straks imorgen eller mandag. Bed om dokumentation osv.

Aps = Anpartsselsskab - ikke Apps som i App til Tlf

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

Freeway ApS er et selskab bag diverse websites; f.eks. Dating.dk, studieportalen.dk, spigo.dk, Arto.dk, just-eat.dk.

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Freeway_ApS#section_1

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Dating.dk? ,- spigo.dk , baby.dk, netdate.dk ,- lejebolig.dk,- bolig.dk blog.dk? Kan det være nogle af disse som du har abonnement på?

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

Nettemor skriver:

Dating.dk?

Det er faktisk Freeway ApS' største succes

Anmeld

22. juli 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Kathepige skriver:

http://da.m.wikipedia.org/wiki/Freeway_ApS#section_1

blir det helt umuligt at få pengene igen? jeg ejer en profil på dating.dk men har ik bestilt noget

Anmeld

22. juli 2012

Nettemor

Kathepige skriver:

Det er faktisk Freeway ApS' største succes

I know. Har lige rettet lidt i mit svar.. Med forslag til hvad ts kunne abonnere på som har trukket. .

Anmeld

22. juli 2012

Flødebollen

blir det helt umuligt at få pengene igen? jeg ejer en profil på dating.dk men har ik bestilt noget

Du har heller ikke et plus-abb.? Der skal holdes opdateret? Du kan vel se på din dating profil hvis du har købt noget.

Hvis du ikke har købt noget, accepteret osv., burde du kunne få dine penge igen.

Jeg købte engang for 500 i stedet for 50 på studienet. Dem kunne jeg ikke få retur..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.