hvilke Bleer bruger i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2009

Iliasmor

ej tusind tak for alle input nu det en dreng der snart kommer til verden, så det kan jo godt være det rigtigt at det er forskelligt med kønnet.. men kan se at størstdelen siger libero el. aldi bleer tusind tak vil prøve mig frem mellem dem så...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2009

Hansen83

ALDI er billigst og det er super gode. 80 bleer for 85 kr... og held og lykke med den lille

Anmeld

12. maj 2009

DK

Jeg kunne bedst lide pampers da Kirstine var helt lille og ny. De sad godt synes jeg. Senere må jeg indrømme at jeg blev ved med at købe dem fordi de var så pæne i den der pynt på kanten.... Der var sådan små blomster og den slags. He He, ja jeg er en freak, jeg ved det godt

Anmeld

12. maj 2009

Sweet1978

Til den store brugte jeg kun libero hun fik ble udlæt af alle andre vi prøvede.

Til Danielle startede jeg også med Libero, da det var dem jeg fik i startpakkerne, men efter jeg er flyttet til Randers er jeg begyndt at handel i Lidl som har nogen ganske udemærkede bleer til få penge.

Skifter nok til Libero igen når hun skal pottetrænes, da de har Up&Go som er meget nemmere... Og når de har triplepakker på tilbud i Bilka er det ikke så galt.

Anmeld

12. maj 2009

Musen5

vi bruger de billige fra Føtex.

/mette 23+3

Anmeld

12. maj 2009

Diana...

Libero det har vi hele tiden gjort og har ikke prøvet andet og er vældig tilpas glade for dem.

Anmeld

12. maj 2009

saxa

Vi startede med libero, da det var dem der var på patienthotellet - derefter gik vi over til Pampers.. Men da Yasmin skulle op i 4eren kunne hun pludselig ikke tåle dem længere (Der var åbenbart lotion i dem) Så prøvede vi de billige fra SuperBest, unique hed de vist, men de kunne overhovedet ikke holde noget inde. Så nu er vi tilbage til Libero, og de er bare alletiders.. De sidder godt på hende osv. Og har ikke i sinde at prøve andre, for nu har vi fundet bleen..
Men tror bare det er noget med at prøve sig frem, for at finde den helt rigtige ble til guldklumpen..

Anmeld

12. maj 2009

Iliasmor

ja det tror jeg også jeg vil gøre, altså prøve mig frem.. nu har jeg lige hentet startspakken fra matas. og der ligger en lillle pakke libero, så mon ik jeg vil prøve dem til at starte med også må vi se efterhånden.. tak for alle input...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.